حزب حرکت اسلامی از وضعیت کنونی در کشور ابراز نگرانی می کند و هشدار می دهد که اگر حکومت برای بهبود وضعیت گام برندارد، حالت کشور وخیم تر خواهد شد. حزب حرکت اسلامی نسبت به وضعیت کنونی در کشور نگرانی دارد. سید حسین انوری رییس این حزب اختلاف ها میان رهبران حکومت وحدت ملی را […]

حزب حرکت اسلامی از وضعیت کنونی در کشور ابراز نگرانی می کند و هشدار می دهد که اگر حکومت برای بهبود وضعیت گام برندارد، حالت کشور وخیم تر خواهد شد.

حزب حرکت اسلامی نسبت به وضعیت کنونی در کشور نگرانی دارد. سید حسین انوری رییس این حزب اختلاف ها میان رهبران حکومت وحدت ملی را یکی از عوامل وخیم شدن اوضاع در کشور عنوان می کند و از رهبران حکومت می خواهد که به این اختلاف ها نقطه پایان بگذارند.

رییس حزب حرکت اسلامی افغانستان از تلاش های حکومت برای تامین صلح استقبال می کند، اما می گوید که دستاورد های اخیر در گفت‎گوهای صلح حفظ شود. آقای انوری جنگ تروریستان داعش را جنگ علیه اسلام می خواند و از مردم می خواهد که در برابر ترویستان داعش ایستادگی کنند.

از سویی هم رییس حزب حرکت اسلامی افغانستان با تأکید بر اصلاح نظام انتخاباتی کشور می گوید تا زمانی که امنیت تأمین نشود، برگزار انتخابات به دور از امکان خواهد بود.

حزب حرکت اسلامی شماری از کشور های منطقه و جهان را به صادق نبودن در راستای تلاش برای تأمین صلح در کشور متهم می کند و از طالبان می خواهد که برای حفظ منافع ملی به گفت‎گوهای صلح بپیوندند.