در آخرین بازی شب دوم از هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شنبه شب، تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات لندن پذیرای نیوکاسل بود که این مسابقه با برتری ۴ بر یک میزبان خاتمه یافت. گل به خودی اسون بوتمن، بازیکن تیم نیوکاسل در دقیقه ۱۸، آرسنالی‌ها را پیش انداخت و تنها شش دقیقه بعد، […]

در آخرین بازی شب دوم از هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شنبه شب، تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات لندن پذیرای نیوکاسل بود که این مسابقه با برتری ۴ بر یک میزبان خاتمه یافت.

گل به خودی اسون بوتمن، بازیکن تیم نیوکاسل در دقیقه ۱۸، آرسنالی‌ها را پیش انداخت و تنها شش دقیقه بعد، کای هاورتز اختلاف را برای توپچی‌ها به دو برابر افزایش داد.

این اتفاق در نیمه دوم بازی هم تکرار شد و بوکایو ساکا در دقیقه ۶۵ و یاکوب کیویور در دقیقه ۶۹ دو گل دیگر به گل‌های آرسنال اضافه کردند تا کار میهمان تین‌سایدی یکسره شود و تنها گل این تیم که در دقیقه ۸۴ توسط ژوزف ویلوک به ثمر رسید، فقط از سنگینی شکست بکاهد.

به این ترتیب دوازدهمین برد خانگی متوالی آرسنال برابر نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس به ثبت رسید و توپچی‌ها انتقام باخت بازی رفت در سنت‌جیمز پارک را از حریف خود گرفتند.

همچنان دردیگر دیدار ها تیم فوتبال منچسترسیتی با نتیجه یک بر صفر میزبان خود تیم بورنموث را از پیش رو برداشت. تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد مقابل میهمان لندنی‌اش تیم فولام با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv