در شب غیبت مسی، آرژانتین چندان کار سختی برابر کاستاریکا نداشت و با وجود دریافت گل اول، بازی را با نتیجه ۱-۳ به سود خود خاتمه داد. بامداد امروز دو تیم آرژانتین و کاستاریکا در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال با برتری ۱-۳ شاگردان لیونل اسکالونی به پایان رسید. این بازی […]

در شب غیبت مسی، آرژانتین چندان کار سختی برابر کاستاریکا نداشت و با وجود دریافت گل اول، بازی را با نتیجه ۱-۳ به سود خود خاتمه داد.

بامداد امروز دو تیم آرژانتین و کاستاریکا در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال با برتری ۱-۳ شاگردان لیونل اسکالونی به پایان رسید.

این بازی از ساعت ۶:۱۵ صبح امروز و به میزبانی ایالات متحده آمریکا آغاز شد. این کاستاریکا بود که توسط مانفرد اوگالده گل اول بازی را به ثمر رساند اما ورق در نیمه دوم برگشت و آرژانتین با ارائه نمایشی هجومی و مالکانه توانست ۳ بار دروازه کیلور ناواس را باز کند.

ابتدا آنخل دی ماریا در دقیقه ۵۲ و از روی یک ضربه ایستگاهی تماشایی کار را به تساوی کشاند، سپس ۴ دقیقه بعد نوبت الکسیس مک آلیستر بود که از شلوغی محوطه جریمه حریف استفاده کند و توپ را تور دروازه بچسباند؛

در دقیقه ۷۷ نیز لائوتارو مارتینز موفق به گلزنی شد تا برای اولین بار از سپتامبر ۲۰۲۲ برای آلبی‌سلسته گل زده باشد. از نکات مهم این بازی می‌توان به غیبت لیونل مسی به دلیل آسیب‌دیدگی و همچنین اولین حضور فیکس آلخاندرو گارناچو در ترکیب تیم ملی آرژانتین اشاره کرد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv