هفته بیست‌و‌پنجم رقابت‌های سری‌آ شب گذشته (جمعه، ۲۷ دلو) با برگزاری دو دیدار آغاز شد که در آخرین و مهمترین آنها تیم فوتبال اینتر، صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان خود تیم سالرنیتانا را با نتیجه قاطع ۴ بر صفر شکست داد. مارکوس تورام در دقیقه ۱۷، لائوتارو مارتینس در دقیقه ۱۹، دنزل دومفریس در دقیقه […]

هفته بیست‌و‌پنجم رقابت‌های سری‌آ شب گذشته (جمعه، ۲۷ دلو) با برگزاری دو دیدار آغاز شد که در آخرین و مهمترین آنها تیم فوتبال اینتر، صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان خود تیم سالرنیتانا را با نتیجه قاطع ۴ بر صفر شکست داد.

مارکوس تورام در دقیقه ۱۷، لائوتارو مارتینس در دقیقه ۱۹، دنزل دومفریس در دقیقه ۴۰ و مارکو آرناتوویچ در دقیقه ۱+۹۰ گل‌های نراتزوری را در این بازی به ثمر رساندند.

با این نتیجه، اینتر که یک بازی معوقه هم دارد، ۶۳ امتیازی شد و اکنون با تعداد بازی‌های برابر با یوونتوس، اختلاف خود با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش را به ۱۰ امتیاز افزایش داد.

لائوتارو مارتینس با گلزنی در این بازی به رکورد ۱۲۵ گل برای اینتر رسید و از مائورو ایکاردی (۱۲۴ گل) پیشی گرفت تا گلزن‌ترین آرژانتینی تاریخ باشگاه لقب بگیرد. او همچنین تبدیل به سومین بازیکن تاریخ اینتر شد که در دو فصل پیاپی بیش از ۲۰ گل برای نراتزوری به ثمر می‌رساند. پیش از این بازی هم تورینو در تورین به مصاف لچه رفته و میهمان خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داده بود.

در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، اینتر ۶۳ امتیازی صدرنشین است و یوونتوس با ۵۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد. پس از این دو تیم، میلان با ۵۲ امتیاز و آتالانتا با ۴۲ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv