هفته سی‌و‌دوم لیگ جزیره دیشب (شنبه، ۱۸ حمل) با برگزاری چند بازی آغاز شد که در آن تیم فوتبال منچسترسیتی میزبان خود کریستال‌پالاس را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست داد. بازی اگرچه با برتری زودهنگام کریستال پالاس به لطف گل دقیقه ۳ ژان فیلیپه ماتا آغاز شد اما چندان طول نکشید که سیتی کنترل […]

هفته سی‌و‌دوم لیگ جزیره دیشب (شنبه، ۱۸ حمل) با برگزاری چند بازی آغاز شد که در آن تیم فوتبال منچسترسیتی میزبان خود کریستال‌پالاس را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست داد.

بازی اگرچه با برتری زودهنگام کریستال پالاس به لطف گل دقیقه ۳ ژان فیلیپه ماتا آغاز شد اما چندان طول نکشید که سیتی کنترل آن را به دست بگیرد و تیم میهمان در دقیقه ۱۳ با گلزنی کاپیتان کوین دی‌بروینه کار را به تساوی کشاند.

برتری سیتی در نیمه دوم هم ادامه داشت و تنها دو دقیقه پس از آغاز، ریکو لوئیس بازیکن جوان سیتی دومین گل را برای تیمش به ثمر رساند. گل سوم سیتی در دقیقه ۶۶ توسط ارلینگ هالند رقم خورد و چهار دقیقه بعد از او نیز کوین دی‌بروینه دبل کرد و با این گل پیروزی میهمان مسجل شد.

کریستال پالاس در دقیقه ۸۶ یکی از گل‌های خورده را توسط اودسونه ادوارد جبران کرد اما این گل برای بازگشتش به بازی کافی نبود.

درمهمترین دیدار دیگر آرسنال میزبان خود برایتون را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. بوکایو ساکا ۳۳ (پنالتی)، کای هاورتس ۶۲ و لئاندرو تروسار ۸۶ گل‌های آرسنال را برای کسب بیست‌و‌دومین فصل این تیم در لیگ برتر به ثمر رساندند.

با این نتیجه آرسنال ۷۱ امتیازی شد و بالاتر از لیورپول ۷۰ امتیازی (با یک بازی کمتر) و منچسترسیتی ۷۰ امتیازی در صدر جدول قرار گرفت تا همچنان به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جزیره شناخته شود.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv