غلام سرور جلال، رئیس فدراسیون ملی بزکشی، نیزه‌بازی و ورزش‌های محلی افغانستان از برگزاری لیگ بزکشی تا چند روز دیگر خبر داده‌است. وی می‌گوید که فصل پنجم لیگ برتر بزکشی به‌دلیل مسدود بودن شاهراه سالنگ به تعویق افتاده است. وی تأکید کرد که، تمام آمادگی‌ها برای برگزاری این لیگ گرفته شده‌است. قرار است چاپندازان ۱۷ […]

غلام سرور جلال، رئیس فدراسیون ملی بزکشی، نیزه‌بازی و ورزش‌های محلی افغانستان از برگزاری لیگ بزکشی تا چند روز دیگر خبر داده‌است. وی می‌گوید که فصل پنجم لیگ برتر بزکشی به‌دلیل مسدود بودن شاهراه سالنگ به تعویق افتاده است. وی تأکید کرد که، تمام آمادگی‌ها برای برگزاری این لیگ گرفته شده‌است.

قرار است چاپندازان ۱۷ ولایت تا چند روز دیگر در برابر هم رقابت کنند، اما رئیس فدراسیون ملی بزکشی، نیزه‌بازی و ورزش‌های محلی افغانستان می‌گوید که قرار بود مسابقات دور پنجم لیگ برتر بزکشی افغانستان به تاریخ ۲۰ قوس در ولایت کابل آغاز شود، اما به‌دلیل مسدود بودن شاهراه سالنگ به‌تعویق افتاده‌است.

وی همچنان افزود که، تمام آمادگی‌ها برای برگزاری این لیگ گرفته شده‌است و تمام ولایت از دو ماه پیش نیز آمادگی‌های خود را گرفته‌اند. وی می‌گوید که یک داور خارجی هم برای داوری در این لیگ حضور پیدا خواهد کرد.

غلام سرور جلال می‌گوید که در فصل پنجم ۱۷ ولایت اشتراک می‌کنند، و در این لینگ تیم میدان شهر تیم جدید است که حضور پیدا می‌کند.

درهمین حال، قاری ذبیح‌الله حاجی‌زاده، رئیس بزکشی ولایت سمنگان می‌گوید که آماگی کامل دارند تا از عنوان قهرمانی خود در سال گذشته دفاع کنند.

این در حالیست که قرار است تیم‌‌های بزکشی از ولایت‌های، بدخشان، فاریاب، تخار، کابل، پنجشیر، جوزجان، پروان، کندز، سمنگان، سرپل، بغلان، بامیان، میدان وردک و مزار شریف تا چند روز دیگر در این لیگ شرکت کنند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv