دنی آلوز مدافع پیشین بارسلونا و تیم ملی فوتبال برازیل که به اتهام تجاوز به یک زن در اسپانیا به چهار و نیم سال زندان محکوم شده بود، پس از ۱۴ ماه حبس، دیروزبا پرداخت وثیقه یک میلیون یورویی و تا زمان برگزاری دادگاه تجدید‌نظر، موقتاً از زندان آزاد شد. دادگاه بارسلونا آزادی آلوز را […]

دنی آلوز مدافع پیشین بارسلونا و تیم ملی فوتبال برازیل که به اتهام تجاوز به یک زن در اسپانیا به چهار و نیم سال زندان محکوم شده بود، پس از ۱۴ ماه حبس، دیروزبا پرداخت وثیقه یک میلیون یورویی و تا زمان برگزاری دادگاه تجدید‌نظر، موقتاً از زندان آزاد شد.

دادگاه بارسلونا آزادی آلوز را تا زمان برگزاری دادگاه تجدید نظر پذیرفت و دو پاسپورت اسپانیایی و برازیلی او را توقیف و آلوز را ممنوع‌الخروج اعلام کرد. گفته می‌شد که پدر نیمار وثیقه را پرداخت خواهد کرد؛ اما او این کار را نکرد و ممفیس دیپای، بازیکن هالندی اتلتیکومادرید یک میلیون یورو برای آزادی دنی آلوز وثیقه گذاشت.

آلوز هنگام خروج از زندان با اعتراض مردم روبه‌رو شد که جلوی زندان جمع شده بودند و علیه او شعار می‌دادند.

آلوز پس از دستگیری در جنوری ٢٠٢٣، به اتهام تجاوز جنسی به زن جوانی در ٣١ دسامبر ٢٠٢٢ و در یک کلوپ شبانه در شهر بارسلون، در بازداشت موقت بود. او به همین دلیل به چهارونیم سال زندان محکوم شد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv