در آغاز هفته بیست‌و‌سوم بوندس‌لیگای آلمان، شب گذشته (جمعه، ۴ حوت) در ورزشگاه بی‌‌آره‌نا تیم فوتبال بایرلورکوزن صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات، پذیرای تیم ماینتس بود و تیم ماقبل آخر جدول را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست داد. لورکوزن خیلی زود و در همان دقیقه سوم مسابقه توسط ستاره سوئیسی‌اش گرانیت ژاکا به گل رسید، […]

در آغاز هفته بیست‌و‌سوم بوندس‌لیگای آلمان، شب گذشته (جمعه، ۴ حوت) در ورزشگاه بی‌‌آره‌نا تیم فوتبال بایرلورکوزن صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات، پذیرای تیم ماینتس بود و تیم ماقبل آخر جدول را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست داد.

لورکوزن خیلی زود و در همان دقیقه سوم مسابقه توسط ستاره سوئیسی‌اش گرانیت ژاکا به گل رسید، هرچند خیلی زود هم گل تساوی را دریافت کرد.

این گل را دومنیک کهر در دقیقه ۸ برای تیم ماینتس به ثمر رساند. در دقیقه ۶۸ میزبان دومین گلش را توسط رابرت آندریخ به ثمر رساند، اما این بار میهمان نتوانست گل خورده را پاسخ دهد و در دقیقه ۸۰ نیز با اخراج هافبک هجومی‌اش یسیچ گینگام ۱۰ نفره شد.

با این نتیجه لورکوزن نوزدهمین برد خود را کسب کرد و ضمن ادامه دادن به روند شکست ناپذیری‌اش در جدول ۶۱ امتیازی شد و فاصله خود را با بایرن مونیخ رده دومی به ۱۱ امتیاز افزایش داد البته با یک بازی بیشتر.

لورکوزن همچنین به ۳۳ برد پیاپی دست یافت و از رکورد بایرن مونیخ که ۳۲ پیروزی بود، عبور کرد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv