در در دومین شب از هفته بیست‌و‌هشتم سری A ایتالیا، دیشب (شنبه، ۱۹حوت) تیم فوتبال اینتر صدرنشین جدول رده‌بندی میهمان بولونیا بود و موفق شد میزبان خود را با با تک گل ۳۷ یان اورل بیسک شکست دهد. اینتر ضمن کسب بیست‌و‌چهارمین پیروزی‌اش در این فصل، موفق به غلبه بر تیمی شد که در فصول […]

در در دومین شب از هفته بیست‌و‌هشتم سری A ایتالیا، دیشب (شنبه، ۱۹حوت) تیم فوتبال اینتر صدرنشین جدول رده‌بندی میهمان بولونیا بود و موفق شد میزبان خود را با با تک گل ۳۷ یان اورل بیسک شکست دهد.

اینتر ضمن کسب بیست‌و‌چهارمین پیروزی‌اش در این فصل، موفق به غلبه بر تیمی شد که در فصول گذشته دردسرهای زیادی برای نراتزوری ایجاد کرده بود، از جمله دو فصل پیش که با متوقف کردن شاگردان سیمونه اینزاگی در دیداری معوقه به نوعی شانس قهرمانی را از آنها گرفت و امسال نیز با کسب نتایجی فراتر از انتظار بالاتر از تیم‌هایی مانند رم، آتالانتا و ناپولی در رده‌چهارم جدول قرار گرفته‌است.

با این نتیجه اینتر ۷۵ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به یوونتوس رده‌دومی، فاصله‌اش را با این تیم به ۱۸ امتیاز افزایش داد تا جبران این اختلاف برای بانوی پیر بیش از پیش سخت شود.

شاگردان اینزاگی اکنون باید خود را برای آزمون سخت بعدی که رفتن به اسپانیا و مصاف با اتلتیکومادرید در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است آماده کنند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv