تیم فوتبال النصر با درخشش کریستیانو رونالدو برابر یاران کریم بنزما به برتری قاطعانه‌ای رسید. در بازی عقب افتاده از هفته هفدهم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سه‌شنبه تیم‌های پرستاره الاتحاد و النصر رودرروی هم قرار گرفتند که در پایان پیروزی ۵ بر ۲ النصر رقم خورد. کریستیانو رونالدو زننده ۲ گل النصر از روی نقطه […]

تیم فوتبال النصر با درخشش کریستیانو رونالدو برابر یاران کریم بنزما به برتری قاطعانه‌ای رسید.

در بازی عقب افتاده از هفته هفدهم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سه‌شنبه تیم‌های پرستاره الاتحاد و النصر رودرروی هم قرار گرفتند که در پایان پیروزی ۵ بر ۲ النصر رقم خورد.

کریستیانو رونالدو زننده ۲ گل النصر از روی نقطه پنالتی در دقایق ۱۹ و ۶۸ بود. اندرسون تالیسکا (۳۸) و سادیو مانه (۷۵ و ۸۲) ۳ گل دیگر این تیم شهر ریاض را وارد دروازه الاتحاد کردند.

هر ۲ گل الاتحاد جده نیز توسط عبدالرزاق حمدالله مراکشی در دقایق ۱۴ و ۵۱ به دست آمد. تیم الاتحاد که کریم بنزما را در ترکیب اصلی‌اش داشت از دقیقه ۶۶ با اخراج فابینیو ۱۰ نفره شد.

رونالدو با دو گلی که زد تعداد گل‌های خود در سال ۲۰۲۳ را به عدد ۵۳ رساند و با پیشی گرفتن یک گُله از هری کین (بایرن مونیخ) و کیلیان امباپه (پاری‌سن‌‌ژرمن) بهترین گلزن جهان در سال ۲۰۲۳ لقب گرفت.

رونالدو در این سال ۴۳ گل برای النصر زد و ۱۰ گل برای تیم ملی فوتبال پرتگال. تنها تهدید کننده رونالدو در رده‌بندی بهترین گلزنان جهان در ۲۰۲۳ می‌تواند اریک هالند نروژی، مهاجم مصدوم منچسترسیتی باشد که شاید در دیدارهای باقی مانده تیمش در سال جاری گلزنی کند.

البته رونالدو هم در آخرین بازی النصر در سال ۲۰۲۳ برابر التعاون باز هم شانس گلزنی خواهد داشت. پس از کریستیانو رونالدو و سه تعقیب کننده‌اش روملو لوکاکو بلجیکی، سانتیاگو خیمنز مکزیکی و لائوتارو مارتینز آرژانتینی به ترتیب با ۴۰، ۳۹ و ۳۸ گل قرار دارند.

در جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان الهلال با ۵۰ امتیاز صدرنشین است. تیم‌های النصر (۴۳ امتیاز) و الاتحاد (۲۸ امتیاز) به ترتیب دوم و ششم هستند. همچنین رونالدو با دبل در این بازی به تنهایی و بالاتر از میتروویچ در صد  جدول گلزنان ایستاد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv