سومین روزتورنمنت خزانی بدخشان، با هماهنگی فدراسیون ملی بزکشی نیزه‌بازی و ورزش‌های محلی افغانستان، در ولایت بدخشان برگزار شد. در این رقابت‌ها چاپ‌اندازان ولایت‌های بدخشان، بلخ و کندز با یک‌دیگر رقابت کردند. فدراسیون بزکشی هدف از برگزاری این مسابقات را کسب آمادگی چاپ‌اندازان برای شرکت در لیگ برتر بزکشی افغانستان اعلام کرد. در پایان این […]

سومین روزتورنمنت خزانی بدخشان، با هماهنگی فدراسیون ملی بزکشی نیزه‌بازی و ورزش‌های محلی افغانستان، در ولایت بدخشان برگزار شد. در این رقابت‌ها چاپ‌اندازان ولایت‌های بدخشان، بلخ و کندز با یک‌دیگر رقابت کردند. فدراسیون بزکشی هدف از برگزاری این مسابقات را کسب آمادگی چاپ‌اندازان برای شرکت در لیگ برتر بزکشی افغانستان اعلام کرد.

در پایان این دیدار پهلوان زبیرقیومی رییس فدراسیون بزکشی ولایت بدخشان، سه «بزتنی» را اعلام کرد که بز نخست توسط پهلوان عتیق مختار به سواری اسپ طروق استانبول حاجی ملاحیدر محمد بلوچ به خط پایان رسید.بز دوم توسط پهلوان نجیب مختار به سواری عقاب حاجی رییس پهلوان زبیر قیومی به نفع به خط رسانیده شده و سومین بز توسط پهلوان غلام خدایی به سواری اسپ مشکی شبدیز رییس فواد اکبرزاده به دایره حلال رسانده شد. برای پهلوانان صاحب امتیاز بزهای تنی جایزه‌های نقدی اهدا گردید.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv