مراسم قرعه‌کشی دومین دور رقابت‌‌های تورنمنت بزکشی مزارشریف، روز (یک‌شنبه، ۶ حوت) در بلخ برگزار شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها، حریفان خود را شناختند. این قرعه‌کشی با حضور مسئولان ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش، فدراسیون ملی بزکشی، رئیسان ولایت‌ها و چاپ‌اندازان این رشته ‌ورزشی از سراسر کشور برگزار شد. این رقابت‌ها با […]

مراسم قرعه‌کشی دومین دور رقابت‌‌های تورنمنت بزکشی مزارشریف، روز (یک‌شنبه، ۶ حوت) در بلخ برگزار شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها، حریفان خود را شناختند.

این قرعه‌کشی با حضور مسئولان ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش، فدراسیون ملی بزکشی، رئیسان ولایت‌ها و چاپ‌اندازان این رشته ‌ورزشی از سراسر کشور برگزار شد. این رقابت‌ها با اشتراک ۱۳ تیم، در ۴ گروه، با ۳ گروهی ۳ تیمی و یک گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها تیم‌های بزکشی بدخشان، جوانان تخار، کندز، جوانان بغلان، سمنگان، جوانان بلخ، سرپل، فاریاب، جوزجان، یما پطرول، تخار، بلخ، و جوانان خلم سمنگان حضور دارند.

در مرحله‌ای گروهی، تیم‌های جوانان تخار، فاریاب، سرپل و بلخ در گروه الف؛ تیم‌های یما پطرول، جوانان خلم سمنگان و بدخشان در گروه ب؛ تیم‎های جوزجان، تخار و کندز در گروه ج؛ و تیم‌های جوانان بلخ، سمنگان و جوانان بغلان در گروه د با هم به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی‌است که سال گذشته تیم‎های سرپل و بغلان به فینال تورنمنت بزکشی در بلخ راه یافتند که تیم بغلان توانست پهلوانان سرپل را شکست دهد و عنوان قهرمانی آن دور را از آن خود سازد. قرار است این رقابت‎ها روز (دوشنبه، ۷ حوت) افتتاح و یک روز بعد آن رسماً برگزار شود.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv