مراسم قرعه‌کشی پنجمین دور رقابت‌های لیگ بزکشی افغانستان، امروز در کابل برگزار شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها، حریفان خود را شناختند. این قرعه‌کشی با حضور مسؤلان ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش، فدراسیون ملی بزکشی، رئیسان ولایت‌ها و چاپ‌اندازان این رشته ‌ورزشی از سراسر کشور برگزار شد. مراسم قرعه‌کشی پنجمین دور رقابت‌‌های لیگ […]

مراسم قرعه‌کشی پنجمین دور رقابت‌های لیگ بزکشی افغانستان، امروز در کابل برگزار شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها، حریفان خود را شناختند.

این قرعه‌کشی با حضور مسؤلان ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش، فدراسیون ملی بزکشی، رئیسان ولایت‌ها و چاپ‌اندازان این رشته ‌ورزشی از سراسر کشور برگزار شد.

مراسم قرعه‌کشی پنجمین دور رقابت‌‌های لیگ بزکشی افغانستان، امروز در کابل برگزار شد و حریفان تیم‌ها مشخص شد.

این رقابت‌ها با اشتراک ۱۳ تیم از ۱۳ولایت، در ۴ گروه، با ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها تیم‌های بدخشان، تخار، کندز، بغلان، سمنگان، بلخ، سرپل، فاریاب، پنجشیر، کندهار، لوگر، میدان وردک و بامیان حضور دارند.

در مرحله‌ای گروهی، تیم‌های سمنگان، پنجشیر، بامیان و فاریاب در گروه الف؛ تیم‌های بغلان، سرپل و تخار در گروه ب؛ تیم‌های کندز، بلخ و میدان وردک در گروه ج؛ و تیم‌های کندهار، بدخشان و لوگر در گروه د با هم به رقابت خواهند پرداخت.

درهمین حال، غلام سرور جلال رئیس فدراسیون، بزکشی، نیزه‌بازی و ورزش‌های محلی کشور می‌گوید که تمام آمادگی‌ها برای برگزاری لیگ پنجم بزکشی گرفته شده‌است.

از سوی هم، رئیس فدراسیون بزکشی ولایت بدخشان با رد شایعات در مورد رفتن شماری از پهلوانان بدخشان در تیم‌های دیگر می گوید که پهلوان غلام خدایی و پهلوان نجیب مختار در ترکیب تیم بدخشان حضور دارند.

همچنان رئیس فدراسیون بزکشی ولایت سمنگان گفت که امسال نیز از عنوان قهرمانی خویش دفاع خواهیم کرد.

گفتنی‌است که پار سال تیم‌های کندز و سمنگان به فینال لیگ چهارم بزکشی در کابل راه یافتند که تیم سمنگان توانست پهلوانان کندز را شکست دهد و عنوان قهرمانی آن دور را از آن خود سازد.

در لیگ چهارم، تیم کندز مقام دوم، تیم بلخ مقام سوم و تیم نورستان مقام چهارم را به خود اختصاص دادند. قرار است این رقابت‌ها روز (سه‌شنبه ۵ جدی) برگزار شود.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv