مهم‌ترین بازی هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال آلمان (بوندس‌لیگا)، دیشب در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میان تیم‌های بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ برگزار شد که این بازی با برتری ۴ بر صفر باواریایی‌ها در خانه حریف به پایان رسید. دایو اوپامکانو در دقیقه ۴ و هری کین در دقیقه ۹ خیلی سریع بایرن مونیخ […]

مهم‌ترین بازی هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال آلمان (بوندس‌لیگا)، دیشب در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میان تیم‌های بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ برگزار شد که این بازی با برتری ۴ بر صفر باواریایی‌ها در خانه حریف به پایان رسید. دایو اوپامکانو در دقیقه ۴ و هری کین در دقیقه ۹ خیلی سریع بایرن مونیخ را به گل رساندند. شوک این شروع ترسناک تا انتهای بازی روی عملکرد دورتموندی‌ها تأثیرگذار بود و آنها نه تنها نتوانستند گل‌های خورده را جبران کنند؛ بلکه در دقیقه ۷۲ برای سومین بار دروازه‌شان باز شد و این بار بازهم هری‌کین بود که بایرن مونیخ را به گل رساند. هری‌کین اما یک گل دیگر هم برای میزبان کنار گذاشته بود که آنرا در دقیقه سوم وقت‌های تلف‌شده نیمه‌ی دوم زد تا سومین هت‌تریکش را با پیراهن بایرن مونیخ در فصل اول حضورش در این تیم ثبت کند. این ۱۰۵ نبرد رسمی بایرن مونیخ و دورتموند بود که با ثبت ۶۷ پیروزی برای باواریایی‌ها و همراه بشد. همچنین با این نتیجه روند دنباله‌دار ناکامی‌های دورتموند برابر بایرن مونیخ ادامه پیدا کرد و بازی‌های بدون برد متوالی این تیم برابر رقیب دیرینه‌اش به ۱۱ مورد رسید که ۱۰ مورد آن شکست بوده است. در طول تاریخ فقط یک‌بار پیش آمده‌است که تعداد بازی‌های بدون برد دورتموند در درکلاسیکرهای رسمی بیشتر از این باشد (۱۱ مورد در فاصله سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۲).

بایرن مونیخ با این نتیجه ۲۶ امتیازی شد و با ایستادن در رده‌ی دوم جدول فاصله‌اش را با بایرلورکوزن صدرنشین به ۲ امتیاز کاهش داد. دورتموند هم با ۲۱ امتیاز در رده‌ی چهارم است.

پیش از این بازی،‌ چند مسابقه دیگر برگزار شده بود که نتایج آنها به شرح زیر رقم خورد:

یونیون برلین صفر- اینتراخت فرانکفورت ۳

فرایبورگ ۳ – مونشن‌گلادباخ ۳

هوفنهایم ۲ – بایرلورکوزن ۳

ماینتس ۲ – لایپزیگ ۳

کلن یک – آگزبورگ یک

 

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv