در آخرین بازی شب سوم از هفته بیست‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (یکشنبه، ۲۲ دلو)  در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک، بارسلونا تیم سوم جدول رده‌بندی پذیرای گرانادای رده نوزدهمی بود و برخلاف انتظار، برای کسب نتیجه از این بازی به دردسر افتاد و به تساوی ۳-۳ بسنده کرد. بارسلونا با گلزنی لامین یامال در دقیقه ۱۴ […]

در آخرین بازی شب سوم از هفته بیست‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (یکشنبه، ۲۲ دلو)  در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک، بارسلونا تیم سوم جدول رده‌بندی پذیرای گرانادای رده نوزدهمی بود و برخلاف انتظار، برای کسب نتیجه از این بازی به دردسر افتاد و به تساوی ۳-۳ بسنده کرد.

بارسلونا با گلزنی لامین یامال در دقیقه ۱۴ از حریف خود پیش افتاد، اما دو گل بعدی بازی سهم تیم میهمان بود که به ترتیب در دقیقه ۴۳ توسط ریکارد سانچس و در دقیقه ۵۰ توسط فاکوندا پلیستری دروازه میزبان را باز کرد. روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی کاتالان‌ها در دقیقه ۶۳ بار دیگر همه چیز را مساوی کرد، اما تنها سه دقیقه بعد ایگناسی میکل برای سومین بار دروازه بارسلونا را گشود.

شاگردان ژاوی هرناندس این بار برای جبران گل خورده کمی بیشتر به زحمت افتادند  و در نهایت با ثبت دومین گل یامال در دقیقه ۸۱ از شکست خانگی گریختند.

بارسلونا در صورت کسب پیروزی در این بازی می‌توانست فاصله خود با جیرونای رده دومی را به سه امتیاز کاهش و اختلافش با اتلتیکومادرید رده چهارمی را به پنج امتیاز افزایش دهد، اما با نتیجه‌ای که رقم خورد کاتالان‌ها فرصتی ایده‌آل برای تثبیت جایگاه‌شان در رده سوم را از دست دادند و اکنون فاصله آنها با رقیب دیرینه‌شان، رئال مادرید به ۱۰ امتیاز رسیده است.

همچنان در آخرین بازی تیم فوتبال اتلتیکومادرید با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان خود تیم سویا شد. ایساک رومرو در دقیقه ۱۵ تنها گل این بازی را به ثمر رساند تا باعث ثبت ششمین باخت فصل روخی بلانکو شود. اتلتیکومادرید با این نتیجه ۴۸ امتیازی ماند و از بازگشت به رده سوم جدول، جایی که در اختیار بارسلونا است، باز ماند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv