تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال انگلستان به دیدار یکدیگر رفتند. این بازی در ورزشگاه اتحاد منچستر برگزار شد و با نتیجه ۱-۱ مساوی به پایان رسید تا دو تیم امتیازها را تقسیم کرده باشند. ارلینگ هالند برای سیتی و الکساندر آرنولد برای لیورپول گل زدند. در این دیدار منچسترسیتی برتری […]

تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال انگلستان به دیدار یکدیگر رفتند. این بازی در ورزشگاه اتحاد منچستر برگزار شد و با نتیجه ۱-۱ مساوی به پایان رسید تا دو تیم امتیازها را تقسیم کرده باشند. ارلینگ هالند برای سیتی و الکساندر آرنولد برای لیورپول گل زدند. در این دیدار منچسترسیتی برتری محسوسی نسبت به لیورپول داشت؛ اما نتوانست برنده از زمین خارج شود. ارلینگ هالند مهاجم سیتی در دقیقه ٢٧ نیمه اول گل زد؛ اما الکساندر آرنولد در دقیقه ٨٠ نیمه دوم بازی را مساوی کرد.

دردیگر دیدارآرسنال پس از توقف منچسترسیتی مقابل لیورپول، ازاین تساوی بهربرد، و توانست یک برصفر برنتفورد را شکست دهد.اما در ورزشگاه خانگی حریف، کارش تا آخرین لحظه‌ها گره خورده بود. مایکل آرتتا مربی آرسنال در دقیقه ٧٩ «کای هاورتز» مهاجم آلمانی‌اش را به بازی آورد. هاورتز در دقیقه ٨٩ گل زد و توپچی‌ها را به صدر فرستاد.این مسابقه از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال انگلستان برگزار شد و آرسنال در یک بازی دشوار توانست پیروز و ٣٠ امتیازی شود.توپچی‌ها حالا با یک امتیاز بیشتر نسبت به منچسترسیتی به صدر جدول صعود کرده‌اند. تیم فوتبال چلسی دیشب در ورزشگاه سنت‌جیمز پارک به مصاف نیوکاسل رفت و با نتیجه پر گل ١-۴ شکست خورد. چلسی در این دیدار پوچتینو مربی‌اش را نیز روی نیمکت نداشت و با گل‌های الکساندر ایساک (١٣)، جمال لاسلز (۶٠)، جوئلینتون (۶٢) و آنتونی گوردون (٨٣) شکست سختی را متحمل شد.

در روزی که بازیکنان چلسی در خط دفاعی دچار اشتباهات زیادی شدند، پنجمین باخت خود را مقابل تیم یکدست نیوکاسل متحمل شدند. تنها گل چلسی در این دیدار توسط رحیم استرلینگ در دقیقه ٢٣ نیمه اول به ثمر رسید، ضمن آن که ریس جیمز از چلسی در دقیقه ٧٣ از بازی اخراج شد. نیوکاسل با این پیروزی ٢٣ امتیازی شد و در رده ششم جدول قرار گرفت.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv