آخرین و مهم‌ترین بازی هفته بیست‌و‌نهم سری‌آ ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه، ۲۷ حوت) در ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان میان تیم‌های اینتر و ناپولی برگزار شد که این بازی با تقسیم امتیازات میان دو تیم پس از تساوی یک- یک خاتمه یافت. با گلزنی متئو دارمیان در دقیقه ۴۳ از ناپولی جلو افتاد و تا ۹ […]

آخرین و مهم‌ترین بازی هفته بیست‌و‌نهم سری‌آ ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه، ۲۷ حوت) در ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان میان تیم‌های اینتر و ناپولی برگزار شد که این بازی با تقسیم امتیازات میان دو تیم پس از تساوی یک- یک خاتمه یافت.

با گلزنی متئو دارمیان در دقیقه ۴۳ از ناپولی جلو افتاد و تا ۹ دقیقه به پایان وقت‌های معمول مسابقه نیز برنده بود، اما گل دقیقه ۸۱ ژوان ژسوس مانع از پیروزی نراتزوری شد.

اینتری‌ها با یک امتیازی که از این بازی کسب کردند، اکنون ۷۶ امتیازی هستند حال آنکه میلان با ۱۴ امتیاز کمتر در رده دوم جدول قرار دارد.

یوونتوس هم با ۵۹ امتیاز در رده سوم است و پس از آن بولونیای ۵۴ امتیازی چهارم است. دردیگر دیدارها تیم فوتبال رم میزبان ساسولو بود و موفق شد میهمانش را به‌لطف تک‌گل دقیقه ۵۰ لورنزو پلگرینی شکست دهد.

تیم فوتبال میلان در خانه هلاس ورونا به میدان رفت و در یک بازی کم‌دردسر به پیروزی ۳ بر یک رسید.

تیم فوتبال یوونتوس در ورزشگاه آلیانتس به مصاف جنوا رفت و در نهایت مقابل میهمان خود به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت. این سومین باری متوالی در این رقابت‌ها بود که بانوی پیر از کسب پیروزی بازماند.

این در حالی‌است که آنها در دو بازی قبلی مقابل ناپولی تن به شکست داده بودند و مقابل آتالانتا هم تن به تساوی داده بودند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv