بازی‌‌های هفته بیست‌و‌هشتم سری‌آ، دیشب (یکشنبه، ۲۰ حوت) با انجام سه بازی دیگر پیگیری شد و در مهمترین دیدار در ورزشگاه آلیانتس تورین که در آن تیم فوتبال یوونتوس برابر میهمان خود آتالانتا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۲-۲ دست پیدا نکرد. تا یوونتوس در هفت بازی اخیرش ۶ بار امتیاز از دست داده باشد. […]

بازی‌‌های هفته بیست‌و‌هشتم سری‌آ، دیشب (یکشنبه، ۲۰ حوت) با انجام سه بازی دیگر پیگیری شد و در مهمترین دیدار در ورزشگاه آلیانتس تورین که در آن تیم فوتبال یوونتوس برابر میهمان خود آتالانتا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۲-۲ دست پیدا نکرد.

تا یوونتوس در هفت بازی اخیرش ۶ بار امتیاز از دست داده باشد. بدتر از آن اینکه این تساوی اگرچه یک امتیاز به امتیازات قبلی یووه اضافه کرد و آنها را به ۵۸ افزایش داد اما ۲ امتیاز از دست رفته، سبب شد که جایگاه شاگردان آلگری نسبت به هفته گذشته یک پله تنزل کند.

پیش از این بازی تیم فوتبال میلان در ورزشگاه خانگی خود سن‌سیرو میزبان امپولی بود و در نهایت به پیروزی حداقلی یک بر صفر مقابل این تیم رسید. توانسته بود به رده سوم صعود کند و تنها شانس یووه برای بازگشت به این جایگاه کسب تمام امتیازات نبردش با آتالانتا بود که این اتفاق رخ نداد.

همچنین به سبب این تساوی، فاصله یوونتوس با اینتر صدرنشین نسبت به هفته گذشته باز هم افزایش پیدا کرد و به ۱۷ امتیاز رسید.

همچنان دردیگر دیدارها در ورزشگاه آرتمیو فرانکی شهر فلورانس، تیم‌های فوتبال فیورنتینا و رم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت. با این نتیجه رم برای ششمین بار در فصل جاری مساوی کرد و ۴۸ امتیازی شد تا جای آتالانتا را در رده پنجم جدول تصاحب کند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv