پایان‌بخش بازی‌های هفته ۱۳ سرآ ایتالیا تقابل دو دشمن قدیمی و پرآوازه بود؛ یوونتوس و  اینترمیلان. این بازی که به‌‎دلیل اهمیت و حساسیت بالا و ارزش و اعتبارش به″دربی ایتالیا″ معروف است در ورزشگاه آلیانتس شهر تورین آغاز شد و در نهایت این بانوی پیر بود که موفق شد با ۲ گل نراتزوری را شکست […]

پایان‌بخش بازی‌های هفته ۱۳ سرآ ایتالیا تقابل دو دشمن قدیمی و پرآوازه بود؛ یوونتوس و  اینترمیلان. این بازی که به‌‎دلیل اهمیت و حساسیت بالا و ارزش و اعتبارش به″دربی ایتالیا″ معروف است در ورزشگاه آلیانتس شهر تورین آغاز شد و در نهایت این بانوی پیر بود که موفق شد با ۲ گل نراتزوری را شکست دهد.

ربیو در دقیقه ۵۲ و فاجیولی در دقیقه ۸۴ گُل‌زنان بیانکونری در دربی ایتالیا بودند.حالا باید دید بعد از باخت‌های مهم و بعضا متوالی، پیروزی در این بازی بزرگ راهی برای خروج آلگری و تیمش از بحران خواهد بود یا نه؟

دردیگردیدارها تیم‌ فوتبال رُم در ورزشگاه المپیکو میزبان لاتزیو بود؛ ورزشگاهی که محل برگزاری بازی‌های خانگی هر دو تیم است با این تفاوت که میزبان بازی امشب شاگردان ژوزه مورینیو بودند. در این بازی که به ″دلاکاپیتاله″ معروف است؛ تحت هدایت مائوریتزیو ساری با تک گل فیلیپه اندرسون در دقیقه ۲۹ به پیروزی رسید. لاتزیو با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد تا فاصله‌اش با ناپولی صدرنشین بیش‌تر نشود.