دیدار تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول در چارچوب هفته سی و دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس شب گذشته (۱۹ حمل) در ورزشگاه اولدترافورد با قضاوت آنتونی تیلور برگزار شد که در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ همراه شد. تا آرسنال در لیگ برتر صدرنشین بماند. برونو فرناندز (۵۰) و کوبی مینو (۶۷) برای یونایتد […]

دیدار تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول در چارچوب هفته سی و دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس شب گذشته (۱۹ حمل) در ورزشگاه اولدترافورد با قضاوت آنتونی تیلور برگزار شد که در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ همراه شد.

تا آرسنال در لیگ برتر صدرنشین بماند. برونو فرناندز (۵۰) و کوبی مینو (۶۷) برای یونایتد و لوئیز دیاز (۲۳) با محمد صلاح (پنالتی ۸۴) برای لیورپول در این دیدار گل زدند.

با وجودی که بازیکنان لیورپول فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست دادند، بازی مساوی شد تا بیش از هواداران یونایتد، طرفداران آرسنال و سیتی خوشحال شوند. همچنان در دیگر دیدارها تیم‌های شفیلدیونایتد و چلسی به مصاف هم رفتند.

چلسی در این دیدار خارج از خانه در حالی که تا دقایق پایانی پیش بود، برابر شفیلد به تساوی ۲- ۲ رسید. تیاگو سیلوا در دقیقه ۱۱ و نونی مادوئکه در دقیقه ۶۶ برای چلسی و جیدن بوگل در دقیقه ۳۲ و اولیور مک برونی در دقیقه ۲+۹۰ برای شفیلد گلزنی کردند.

چلسی با این تساوی، ۴۴ امتیازی شد و در رده نهم ایستاد، شفیلد هم با ۱۶ امتیاز در رده بیستم و قعر جدول پریمرلیگ قرار دارد. و درآخرین بازی تیم فوتبال تاتنهام برابر ناتینگهام فارست به برتری دست یافت.

در این بازی که تاتنهام در خانه به برتری ۳ بر یک دست یافت. موریلو دقیقه ۱۵ (گل به خودی)، میکی فن ده وین (۵۳) و پدرو پورو (۵۸) برای میزبان و کریس وود (۲۷) برای ناتینگهام گلزنی کردند.

با این نتیجه آرسنال و لیورپول با ۷۱ امتیاز در رده اول و دوم هستند و منچسترسیتی با ۷۰ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv