در ادامه مسابقات هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر انگلیس؛ تیم فوتبال آرسنال در دیداری خارج از خانه مقابل وستهام به میدان رفت و با نتیجه خیرکننده ۶ بر صفر به پیروزی رسید. برای توپچی‌ها در این بازی ویلیام سالیبا (۳۲)، باکایو ساکا (۴۱ – پنالتی و ۶۳)، گابریل ماگالاش (۴۴)، لئاندرو تروسار (۲+۴۵) و دکلان رایس […]

در ادامه مسابقات هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر انگلیس؛ تیم فوتبال آرسنال در دیداری خارج از خانه مقابل وستهام به میدان رفت و با نتیجه خیرکننده ۶ بر صفر به پیروزی رسید.

برای توپچی‌ها در این بازی ویلیام سالیبا (۳۲)، باکایو ساکا (۴۱ – پنالتی و ۶۳)، گابریل ماگالاش (۴۴)، لئاندرو تروسار (۲+۴۵) و دکلان رایس (۶۶) گلزنی کردند.

با دریافت ۴ گل در نیمه نخست؛ بخشی از هواداران وستهام ترجیح دادند بین دو نیمه ورزشگاه را ترک کنند. آرسنال با این پیروزی ۵۲ امتیازی شد و در رده سوم جدول به کار خود ادامه خواهد داد.

همچنان درآخرین بازی هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم‌های فوتبال استون‌ویلا و منچستریونایتد در ورزشگاه ویلاپارک برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری ۲ بر یک میهمان منچستری خاتمه یافت. در این بازی ابتدا راسموس هویلون شیاطین سرخ را در دقیقه ۱۷ پیش انداخت اما داگلاس لوئیز در دقیقه ۶۷ گل تساوی را برای استون‌ویلا به ثمر رساند.

چهار دقیقه به پایان وقت‌های معمول مسابقه مانده بود که اسکات مک‌تامینی فرشته نجات منچستری‌ها شد و با زدن گل دوم سه امتیاز این بازی را برای آنها به ارمغان آورد.

این نتیجه که سیزدهمین پیروزی فصل شاگردان اریک تن‌هاخ بود آنها را ۴۱ امتیازی  کرد تا جایگاه‌شان را در رده ششم جدول تثبیت و علاوه بر آن فاصله‌شان را با استون‌ویلای رده پنجمی به ۵ امتیاز کاهش دهند.

این ششمین پیروزی خارج از خانه یونایتد در این فصل لیگ برتر بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر جزیره، لیورپول با ۵۴ امتیاز، منچسترسیتی با ۵۲ امتیاز (با یک بازی کمتر) و آرسنال با ۵۲ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به من‌سیتی به ترتیب رده‌های اول تا سوم را در اختیار دارند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv