پرونده دیدارهای هفته چهارم گروه E لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی ۳ بر ۲ النصر ریاض در خانه الدحیل قطر بسته شد. برای النصر که در این بازی به کریستیانو رونالدو استراحت داده بود، اندرسون تالیسکای برزیلی در دقایق ۲۷، ۳۷ و ۶۵ گل زد. گل‌های الدحیل هم توسط فیلیپ کوتینیو در دقایق ۸ و […]

پرونده دیدارهای هفته چهارم گروه E لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی ۳ بر ۲ النصر ریاض در خانه الدحیل قطر بسته شد. برای النصر که در این بازی به کریستیانو رونالدو استراحت داده بود، اندرسون تالیسکای برزیلی در دقایق ۲۷، ۳۷ و ۶۵ گل زد. گل‌های الدحیل هم توسط فیلیپ کوتینیو در دقایق ۸ و ۸۰ – پنالتی به‌دست آمدند. در دیگر دیدار این گروه  تیم‌های استقلال تاجیکستان و پرسپولیس ایران به تساوی یک- یک رسیدند. در جدول رده‌بندی گروه E لیگ قهرمانان آسیا تیم النصر با ۱۲ امتیاز صدرنشین است. پرسپولیس ۷ امتیازی جایگاه دوم را در اختیار دارد. تیم‌های استقلال تاجیکستان (۲ امتیاز) و الدحیل (یک امتیاز) سوم و چهارم هستند.

در گروه A لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال العین میزبانش یعنی الفیحای عربستان را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش‌رو برداشت و به‌عنوان صدرنشین جدول راهی مرحله پلی‌آف شد.

برای العین امارات کوجو لابا (۲۹ و ۴۰) و سفیان رحیمی (۶۴) گل زدند. گل‌های الفحیا را هم آنتونی انواکام (۵۳) و محمد القدیه (۵+۹۰) به ثمر رساندند. در دیگر دیدار این گروه با تساوی یک- یک تیم‌های آخال ترکمنستان و پاختاکور اوزبیکستان به پایان رسید. گل تیم میزبان این بازی را علیبک عبدالرحمانوف در دقیقه ۸۱ به ثمر رساند. خوجیمات ارکینوف هم در دقیقه ۵+۹۰ گل تساوی‌بخش پاختاکور را زد. در جدول رده‌بندی گروه A لیگ قهرمانان آسیا تیم العین با ۱۲ امتیاز صدرنشین است. تیم‌های پاختاکور اوزبیکستان و آخال ترکمنستان (۴ امتیاز) و الفیحا (۳ امتیاز) دوم تا چهارم هستند.

در گروه G لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های کایای فیلیپین و یوکوهاما مارینوس جاپان به مصاف هم رفتند که پیروزی ۲ بر یک یوکوهاما رقم خورد. برای تیم فیلیپینی دایزو هوریکوشی در دقیقه ۳۲ گل زد. یوهی موراکامی (۲۶) و یان سانتوس (۸۷) نیز زننده گل‌های یوکوهاما بودند. در جدول رده‌بندی این گروه تیم‌های شاندونگ تایشان چین و یوکوهاما با ۹ امتیاز اول و دوم هستند، اینچئون کره جنوبی با شش امتیاز سوم است و کایای فیلیپین با صفر امتیاز در قعر جدول جای دارد.

در گروه I لیگ قهرمانان آسیا هم جوهور دارالتعظیم مالزی به برتری ۲ بر یک برابر اولسان هیوندای کره جنوبی دست یافت. هبرتی (۴۴) و اخیار رشید (۸۷) گل‌های تیم مالزیایی را به ثمر رساندند. تک گل تیم کره‌ای نیز توسط آتاررو اساکا در دقیقه ۶۹ به دست آمد. در جدول رده‌بندی گروه I کاوازاکی جاپان با ۱۲ امتیاز صدرنشین است. تیم‌های اولسان هیوندای و جوهور دارالتعظیم (شش امتیاز) و پاتوم یونایتد تایلند (صفر امتیاز) دوم تا چهارم هستند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv