در ادامه رقابت‌های دور دوم تورنمنت بزکشی مزارشریف، تیم‌های بزکشی ولایت کندز و تخار، و تیم‌های بزکشی جوانان بغلان و سمنگان به مصاف هم رفتند. در دیدار نخست، پیش از چاشت روز (شنبه ۱۲ حوت) کندز توانست با نتیجه‌ای سنگین ۶ بر ۱  تیم بزکشی ولایت تخار را شکست بدهد. در بازی دوم که میان […]

در ادامه رقابت‌های دور دوم تورنمنت بزکشی مزارشریف، تیم‌های بزکشی ولایت کندز و تخار، و تیم‌های بزکشی جوانان بغلان و سمنگان به مصاف هم رفتند. در دیدار نخست، پیش از چاشت روز (شنبه ۱۲ حوت) کندز توانست با نتیجه‌ای سنگین ۶ بر ۱  تیم بزکشی ولایت تخار را شکست بدهد. در بازی دوم که میان تیم‌های بزکشی جوانان بغلان و سمنگان برگزار شد، این دیدار با تساوی ۰ بر۰ به پایان رسید. در سومین بازی که پس از چاشت روز (شنبه ۱۲ حوت) میان تیم‌های بزکشی فاریاب و جوانان تخار انجام شد، این بازی همچنان به تساوی ۰ بر۰  به پایان رسید. در آخرین بازی تیم بلخ به‌دلیل حاضرنشدن تیم بزکشی ولایت سر پل در میدان مسابقه، برنده اعلام شد.

درهمین حال رئیس ارتباطات فدراسیون بزکشی کشورمی‌گوید که مرحله گروهی این رقابت‌ها امروز به پایان رسید و مرحله حذفی فردا آغاز می‌شود.

از سوی دیگر مسئول فنی تربیت بدنی و ورزش می‌گوید که در مرحله گروهی مسابقات به خوبی به پایان رسید و هیچ‌گونه مشکل داوری و مسأله‌‌ای که داوری را به حاشیه بکشد، نداشتیم.

پس از پایان مسابقات مرحله گروهی، تیم‌های بلخ و فاریاب از گروه اول، تیم‌های یماپطرول و بدخشان از گروه دوم، تیم‌های کندز و تخار از گروه سوم و تیم‌های بزکشی سمنگان و جوانان بغلان از گروه چهارم به مرحله دوم این رقابت‌ها صعود کردند. تیم‌های جوانان تخار، سرپل، جوانان خلم سمنگان، جوزجان وجوانان بلخ با قرار گرفتن در قعر جدول چهار گروه، از ادامه مسابقات حذف شدند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv