چهاردهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کورش جهان که از دیروز با حضور نمایندگان ۶٠ کشور در عشق‌آباد ترکمنستان آغاز شده بود، دیروزبه پایان رسید. از افغانستان نیز ٧ کورش‌کار در این رقابت‌ها حضور داشتند که ٣ ورزشکار دوشنبه و ۴ ملی‌پوش دیگر دیروزبا حریفان مسابقه دادند؛ اما به مدال نرسیدند. دیروز جاوید غفاری ملی‌پوش وزن ۶٠ […]

چهاردهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کورش جهان که از دیروز با حضور نمایندگان ۶٠ کشور در عشق‌آباد ترکمنستان آغاز شده بود، دیروزبه پایان رسید.

از افغانستان نیز ٧ کورش‌کار در این رقابت‌ها حضور داشتند که ٣ ورزشکار دوشنبه و ۴ ملی‌پوش دیگر دیروزبا حریفان مسابقه دادند؛ اما به مدال نرسیدند.

دیروز جاوید غفاری ملی‌پوش وزن ۶٠ کیلوگرام افغانستان مقابل ورزشکار اندونیزیا پیروز شد؛ اما در مسابقه دوم برابر حریف اوزبیکستانی‌اش مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.در وزن ۶۶ کیلوگرام شعیب یوسفی ابتدا حریف کاستاریکایی خود را شکست داد؛ اما در دور دوم مغلوب ورزشکار ترکمنستان شد و دستش به مدال نرسید.

سلطان‌حسین بایقرا نیز در وزن ٧٣ کیلوگرام مقابل کورش‌کار تاجیکستانی شکست خورد و حذف شد. بسم الله محمدی دیگر نماینده افغانستان در وزن ٨١ کیلوگرام نیز ابتدا ورزشکار کانگو را برد و در مسابقه بعدی مغلوب نماینده ایران شد و او نیز به مدال نرسید.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv