دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان امشب (سه‌شنبه، ۲۴ دلو) با برگزاری دو دیدار شروع می‌شود و مدافع عنوان قهرمانی باید به کپنهاگ دانمارک سفر کند و برابر نماینده این شهر قرار گیرد. شاگردان پپ گواردیولا در گروه G رقابت‌ها صدرنشین شدند و باید به دیدار تیمی بروند که پس از بایرن‌مونیخ در رده […]

دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان امشب (سه‌شنبه، ۲۴ دلو) با برگزاری دو دیدار شروع می‌شود و مدافع عنوان قهرمانی باید به کپنهاگ دانمارک سفر کند و برابر نماینده این شهر قرار گیرد.

شاگردان پپ گواردیولا در گروه G رقابت‌ها صدرنشین شدند و باید به دیدار تیمی بروند که پس از بایرن‌مونیخ در رده دوم گروه A قرار گرفت. در دیگر دیدار لایپزیگ در خانه به دیدار رئال‌ مادرید خواهد رفت.

تیم آلمانی در هر دو دیدار گروهی برابر منچسترسیتی شکست خورد ولی چهار دیدار دیگرش برابر یانگ بویز و ستاره سرخ را با برد به پایان برد.

رئال مادرید که تا اینجای فصل یک جام کسب کرده است و توانسته فاتح سوپرکاپ اسپانیا شود، در لالیگا با قدرت در صدر جدول قرار دارد و شانس اول قهرمانی است.

رئال نیز مانند سیتی هر ۶ بازی دور گروهی را برده‌است. ناپولی، براگا و یونیون‌برلین هیچکدام برابر رئال حرفی برای گفتن نداشتند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv