در آغاز دور رفت از دیدارهای پلی‌آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه، ۲۶ دلو) چهار دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال میلان در ورزشگاه سن‌سیرو با نتیجه ۳ بر صفر مقابل میهمان فرانسوی خود، تیم رن به برتری رسید. میلان که یکی از هشت تیم […]

در آغاز دور رفت از دیدارهای پلی‌آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه، ۲۶ دلو) چهار دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال میلان در ورزشگاه سن‌سیرو با نتیجه ۳ بر صفر مقابل میهمان فرانسوی خود، تیم رن به برتری رسید. میلان که یکی از هشت تیم سوم حذف شده مرحله گروهی لیگ قهرمانان در پلی‌آف صعود به مرحله حذفی لیگ اروپاست، با گلزنی روبن لوفتوس چیک در دقیقه ۳۲ از حریف خود پیش افتاد.

لوفتوس چیک در دقیقه ۴۷ دومین گل خود و میلان را به ثمر رساند و شش دقیقه پس از او هم‌تیمی‌اش رافائل لیائو، برای سومین بار دروازه میهمان فرانسوی را گشود.

با این نتیجه میلان گامی بلند برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا برداشت. دیدار برگشت این تیم و رن، هفته آینده در فرانسه برگزار خواهد شد.

در سه بازی همزمان، نبرد لانس و فرایبورگ در فرانسه بدون گل خاتمه یافت، بنفیکا در پرتگال با نتیجه ۲ بر یک از سد تولوز فرانسه گذشت، اما دیگر نماینده پرتگال، براگا در خانه برابر قره‌باغ آذربایجان متحمل شکست سنگین ۴ بر ۲ شد. همچنان تیم فوتبال فاینورد یکی از هشت تیم سوم حذف شده مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مقابل میهمان خود تیم رم به تساوی یک – یک رضایت داد. فاینورد برابر میهمان ایتالیایی‌اش صف‌آرایی کرد، با گلزنی ایگور پایکسائو در دقیقه ۱+۴۵ پیش افتاد، اما در دقیقه ۶۷ دروازه تیم میزبان توسط روملو لوکاکو باز شد.

در دیدارهای همزمان نتایج زیر رقم خورد:

یانگ بویز یک – اسپورتینگ لیسبون ۳

گالاتاسرای ۳ – اسپارتا پراگ ۲

شاختار ۲ – مارسی ۲

دور برگشت این بازی‌ها پنجشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و تیم‌های صعودکننده به هشت تیم اول مرحله گروهی لیگ اروپا ملحق خواهند شد.

شب گذشته دیدارهای دور رفت پلی‌آف صعود به مرحله حذفی لیگ کنفرانس اروپا نیز برگزار شد (میان تیم‌‌های سوم مرحله گروهی لیگ اروپا و تیم‌های دوم مرحله گروهی لیگ کنفرانس) که در مهمترین آنها آژاکس هلند در خانه برابر تیم بودو گلیمت نروژ به تساوی ۲-۲ رضایت داد.

در همین حال تیم دیناموزاگرب موفق شد میزبان اسپانیایی‌اش رئال بتیس را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. برونو پتکوویچ در دقیقه ۷۶ تنها گل این بازی را از روی نقطه پنالتی زد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv