رقابت‌های هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های النصر عربستان و پرسپولیس ایران در ورزشگاه اول پارک ریاض به‌مصاف هم رفتند که این بازی در پایان بیش از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید. پرسپولیس با این نتیجه ۸ امتیازی و النصر عربستان ۱۳ امتیازی شد. در گروهB در این […]

رقابت‌های هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های النصر عربستان و پرسپولیس ایران در ورزشگاه اول پارک ریاض به‌مصاف هم رفتند که این بازی در پایان بیش از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس با این نتیجه ۸ امتیازی و النصر عربستان ۱۳ امتیازی شد. در گروهB در این گروه دو بازی برگزار شد. السد که محمدامین حزباوی را ۹۰ دقیقه در ترکیب اصلی خود داشت پیروزی ارزشمند را به‌دست آورد و توانست در امارات الشارجه را با دو گل شکست دهد.

در دیگر بازی تیم گروه نسف قارشی با نتیجه سه بر یک الفیصلی را شکست داد. در تیم گروه نسف قارشی با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و تیم های الشارجه و السد هم به ترتیب با ۸ و ۷ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

در یکی دیگر از بازی‌های حساس الاتحاد توانست برابر آلمالیق با درخشش عبدالرزاق حمدالله با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و با ۱۲ امتیاز صعودش را به دور بعد قطعی کند. هر دو گل الاتحاد را حمدالله به ثمر رساند. در دیگر بازی این گروه دو تیم سپاهان و نیروی هوایی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته اند. و اما در گروه پرسپولیس هم یک بازی برگزار شد که در آن دو تیم الدحیل و استقلال تاجیکستان به مصاف هم رفتند. الدحیل توانست در این بازی خانگی با دبل اولونگا به پیروزی برسد تا ۴ امتیازی شود.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv