رقابت‌های انتخابی کورش مهاجران افغانستان در ایران برگزار شد. این مسابقات برای گزینش ورزشکاران برتر جهت حضور در رقابت‌های کورش قهرمانی ٢٠٢۴ بزرگ‌سالان آسیا برگزار شده بود. فدراسیون کورش افغانستان می‌خواهد که ورزشکاران کورش مهاجر به نمایندگی از افغانستان در رقابت‌های آسیایی شرکت کنند. پس از آن که کنفدراسیون کورش آسیا و اقیانوسیه اعلام کرد […]

رقابت‌های انتخابی کورش مهاجران افغانستان در ایران برگزار شد. این مسابقات برای گزینش ورزشکاران برتر جهت حضور در رقابت‌های کورش قهرمانی ٢٠٢۴ بزرگ‌سالان آسیا برگزار شده بود.

فدراسیون کورش افغانستان می‌خواهد که ورزشکاران کورش مهاجر به نمایندگی از افغانستان در رقابت‌های آسیایی شرکت کنند.

پس از آن که کنفدراسیون کورش آسیا و اقیانوسیه اعلام کرد که مسابقات کورش قهرمانی ٢٠٢۴ بزرگ‌سالان آسیا به جای اوزبیکستان، در ماه جوزا و در ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش مسئولان ورزش کورش مهاجران افغان در ایران، در کنار مسابقات کورش، رقابت‌های کشتی پهلوانی نیز در ایران برگزار شده است.

مسابقات کشتی پهلوانی بین ورزشکاران دو زون افغانستان به نام‌ ورزشکاران «قطغن زمین» که شامل ورزشکاران ولایت‌های بغلان، بدخشان، سمنگان، قندوز، تخار و پروان» و ورزشکاران ترکستان زمین (بلخ، سرپل، جوزجان و فاریاب) برگزار شده و تا دو روز دیگر در تهران ادامه خواهد داشت.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv