اگر پیروزی یک بر صفر هفته گذشته استون‌ویلا مقابل منچسترسیتی از نگاه خیلی‌ها تصادفی بود، قطعاً تکرار همان نتیجه مقابل آرسنال، صدرنشین جدول رده‌بندی دیگر این‌گونه نخواهد بود. شاگردان اونای امری که هفته پیش موفق شده بودند، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس را مغلوب کنند، دیشب همان کار را با توپچی‌ها انجام داندند و […]

اگر پیروزی یک بر صفر هفته گذشته استون‌ویلا مقابل منچسترسیتی از نگاه خیلی‌ها تصادفی بود، قطعاً تکرار همان نتیجه مقابل آرسنال، صدرنشین جدول رده‌بندی دیگر این‌گونه نخواهد بود.

شاگردان اونای امری که هفته پیش موفق شده بودند، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس را مغلوب کنند، دیشب همان کار را با توپچی‌ها انجام داندند و میهمان لندنی خود را در ورزشگاه ویلاپارک با نتیجه یک بر صفر شکست دادند.تک گل این بازی را جان مک‌گین در دقیقه ۷ به ثمر رساند تا استون‌ویلا با کسب یازدهمین پیروزی‌اش در این فصل به شگفتی‌سازی‌های خود ادامه دهد و حالا تنها دو امتیاز با صدر جدول فاصله داشته باشد.

با قبول این شکست‌، آرسنالی که پیش از این تنها یک باخت داشت، ۳۶ امتیازی ماند و نتوانست صدر جدول را از لیورپولی که ساعاتی قبل با غلبه بر کریستال پالاس صدرنشین شده بود، پس بگیرد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر جزیره، پس از لیورپول ۳۷ امتیازی، آرسنال با ۳۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد و استون‌ویلای ۳۵ امتیازی هم سوم است. منچسترسیتی نیز که فردا شب میهمان لوتون تاون خواهد بود با ۳۰ امتیاز روی پله چهارم ایستاده است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv