تیم ملی کریکت افغانستان دیشب (جمعه، ۲۰ دلو) در نخستین دیدار ۵۰ آوره بین‌المللی مقابل سریلانکا به میدان رفت و با تفاوت ۴٢ دوش، مغلوب شد. در این دیدار قرعه را افغانستان برد و ابتدا توپ‌اندازی کرد. سریلانکا در ۵٠ آور ٣٨١ دوش انجام داد و افغانستان نتوانست به هدف تعیین شده برسد و شکست […]

تیم ملی کریکت افغانستان دیشب (جمعه، ۲۰ دلو) در نخستین دیدار ۵۰ آوره بین‌المللی مقابل سریلانکا به میدان رفت و با تفاوت ۴٢ دوش، مغلوب شد.

در این دیدار قرعه را افغانستان برد و ابتدا توپ‌اندازی کرد. سریلانکا در ۵٠ آور ٣٨١ دوش انجام داد و افغانستان نتوانست به هدف تعیین شده برسد و شکست خورد.

تیم سریلانکا در وقت اول این مسابقه، در ۵٠ آور سه بازیکن خود را از دست داد و ٣٨٢ دوش برای ملی‌پوشان افغانستان هدف تعیین کرد.

در بین توپ‌زنان سریلانکا «پاتوم نیسانکا» بهترین بازیکن بود و توانست به تنهایی بدون آن‌که از بازی حذف شود، ٢١٠ دوش انجام دهد. در بین توپ‌اندازان افغانستان نیز فرید احمد توانست دو ویکت از حریف بگیرد.

در وقت دوم که نوبت توپ‌زنی به تیم افغانستان بود، ملی‌پوشان افغان در ۵٠ آور با از دست دادن ۶ بازیکن، ٣٣٩ دوش انجام دادند و نتوانستند به هدف تعیین شده برسند.

عظمت الله عمرزی که تا آخر در بازی ماند، با ١۴٩ دوش بهترین بازیکن افغانستان بود، ضمن آن که محمد نبی نیز توانست ١٣۶ دوش انجام دهد؛ اما درخشش این دو بازیکن برای جلوگیری از شکست افغانستان کافی نبود؛ چون سایر توپ‌زنان افغانستان روز خوبی را پشت سر نگذاشتند.

در بین توپ‌اندازان سریلانکا نیز «پرامود مادوشان» با گرفتن چهار ویکت، روز درخشانی را سپری کرد

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv