در ادامه دور برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در شهر مادرید، آتلتیکو که در بازی رفت با یک گل مغلوب اینتر شده بود، در وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه ۲ بر یک اینتر را شکست داد برای اینتر دریکو دیمارکو گلزنی کرد و آنتوان گریزمان و ممفیس دپای گل‌های آتلتیکو مادرید را به […]

در ادامه دور برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در شهر مادرید، آتلتیکو که در بازی رفت با یک گل مغلوب اینتر شده بود، در وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه ۲ بر یک اینتر را شکست داد برای اینتر دریکو دیمارکو گلزنی کرد و آنتوان گریزمان و ممفیس دپای گل‌های آتلتیکو مادرید را به ثمر رساندند.

اما با این نتیجه و مساوی شدن دو تیم در دو دیدار رفت و برگشت کار به ضربات پنالتی کشیده شد و شاگردان سیمونه موفق شدند ۳ بر ۲ شاگردان اینزاگی را شکست دهند.

در دیگر بازی این مرحله دورتموند آلمان با دو گل جیدون سانچو و مارکو رویس میهمانش آیندهوون هلند را شکست داد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت دورتموند با نتیجه ۳ بر یک  به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

با اتمام دیدار‌های مرحله یک‌هشتم‌نهایی، تیم‌های بارسلونا، رئال‌مادرید، بایرن‌مونیخ، آرسنال، پاری‌سن‌ژرمن، منچسترسیتی، آتلتیکو مادرید و دورتموند جواز حضور در مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv