در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس، دیشب (شنبه، ۲۶ حوت) تیم فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر میزبان نیوکاسل بود و موفق شد میهمانش را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود. هر دو گل این بازی را برناردو سیلوا در دقایق […]

در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس، دیشب (شنبه، ۲۶ حوت) تیم فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر میزبان نیوکاسل بود و موفق شد میهمانش را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

هر دو گل این بازی را برناردو سیلوا در دقایق ۱۳ و ۳۱ به ثمر رساند تا تیم تحت هدایت پپ گواردیولا به پیشروی‌اش به سمت سه‌گانه‌ای دیگر ادامه دهد.

پیش از این بازی، تیم دسته دومی کاونتری موفق شده بود حریف و میزبان لیگ برتری خود تیم ولورهمپتون را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و به عنوان اولین تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

دو بازی دیگر مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس امشب برگزار می‌شوند که در بازی اول چلسی میزبان لسترسیتی خواهد بود  و در بازی دوم منچستریونایتد پذیرای رقیب دیرینه‌اش لیورپول خواهد بود.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv