تکلیف نخستین تیم راه‌یافته به بازی نهایی جام جهانی کریکت ٢٠٢٣ مشخص شد. هند دیشب با درخشش فوق‌العاده محمدشامی و ویرات کوهلی در توپ‌اندازی و توپ‌زنی، با اختلاف ٧٠ دوش نیوزیلند را شکست داد و به‌عنوان نخستین تیم پای به فاینل جام جهانی کریکت گذاشت. هند قرعه را برد و ابتدا توپ‌زنی کرد. این تیم […]

تکلیف نخستین تیم راه‌یافته به بازی نهایی جام جهانی کریکت ٢٠٢٣ مشخص شد. هند دیشب با درخشش فوق‌العاده محمدشامی و ویرات کوهلی در توپ‌اندازی و توپ‌زنی، با اختلاف ٧٠ دوش نیوزیلند را شکست داد و به‌عنوان نخستین تیم پای به فاینل جام جهانی کریکت گذاشت.

هند قرعه را برد و ابتدا توپ‌زنی کرد. این تیم در پنجاه آور با از دست دادن چهار بازیکن، هدف بزرگ ٣٩٨ را برای نیوزیلند تعیین کرد. ویرات کوهلی، در وقت اول ١١٧ دوش انجام داد و نقش بزرگی در تعیین هدف بزرگ برای نیوزیلند داشت. در وقت دوم و نوبت توپ‌زنی نیوزیلند، این تیم در ۴٨.۵ آور تمام بازیکنانش را از دست و توانست ٣٢٧ دوش انجام دهد. داریل میشل بازیکن نیوزیلند با ١٣۴ دوش، یکی از بهترین روزهایش را پشت سر گذاشت؛ اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند. محمدشامی بازیکن هند به تنهایی هفت بازیکن نیوزیلند را از جریان بازی خارج کرد و یکی از درخشان‌ترین بازیکنان زمین بود. او در نهایت به‌عنوان بهترین بازیکن میدان نیز انتخاب شد. دیگر بازی نیمه‌نهایی جام جهانی کریکت امروز بین تیم‌های استرالیا و افریقای جنوبی برگزار خواهد شد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv