ناکامی‌ آبی‌پوشان لندن در لیگ برتر انگلیس به جام‌های حذفی فوتبال این کشور سرایت نکرد. در چارچوب دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس و در نخستین شب از مسابقات این مرحله، شب گذشته سه بازی برگزار شد که در مهمترین آنها نبرد نیوکاسل با چلسی در ورزشگاه سنت‌جیمز پارک پس از تساوی […]

ناکامی‌ آبی‌پوشان لندن در لیگ برتر انگلیس به جام‌های حذفی فوتبال این کشور سرایت نکرد.

در چارچوب دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس و در نخستین شب از مسابقات این مرحله، شب گذشته سه بازی برگزار شد که در مهمترین آنها نبرد نیوکاسل با چلسی در ورزشگاه سنت‌جیمز پارک پس از تساوی یک – یک در وقت‌های معمول، در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود چلسی خاتمه یافت.

در این بازی نیوکاسل با گل دقیقه ۱۶ کالوم ویلسون از چلسی پیش افتاد، اما میهمان لندنی در دقیقه ۲+۹۰ توسط میخایلو مودریک گل تساوی را زد و از شکست گریخت تا کار را به ضربات پنالتی بکشاند.

در ضربات پنالتی در حالی که هر چهار پنالتی‌زن چلسی شامل پالمر، گالاگر، انکونکو و مودریک ضربات‌شان را به گل تبدیل کردند، کایران تریپیر و مت ریچی در نیوکاسل ضربات خود را هدر دادند.

به این ترتیب شاگردان مائوریسیو پوچتینو به مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه راه یافتند و در آن مرحله باید به مصاف میدلزبوروی دسته اولی بروند که شب گذشته با نتیجه ۳ بر صفر بر تیم دسته دومی پورت ویل غلبه کرد.

در آن سوی دیگر مسیر صعود به فینال، اورتون پس از تساوی یک – یک در خانه فولام، در ضربات پنالتی با نتیجه ۷ بر ۶ به میزبانش باخت و حذف شد. حریف فولام در مرحله نیمه نهایی یکی از دو تیم لیورپول و وستهام خواهد بود که امشب در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر می‌روند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv