در پایان هفته چهارم از مرحله گروهی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، صعود ۶ تیم به دور بعدی این مسابقات قطعی شد. تیم‌های ملی ایران، اوزبیکستان، استرالیا، امارات، قطر و عراق با کسب نتایج مطلوب در این هفته، جواز حضور در مرحله دوم انتخابی جام جهانی را به دست آوردند. در گروه […]

در پایان هفته چهارم از مرحله گروهی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، صعود ۶ تیم به دور بعدی این مسابقات قطعی شد.

تیم‌های ملی ایران، اوزبیکستان، استرالیا، امارات، قطر و عراق با کسب نتایج مطلوب در این هفته، جواز حضور در مرحله دوم انتخابی جام جهانی را به دست آوردند.

در گروه A، ایران با ۱۰ امتیاز از ۴ بازی در صدر جدول قرار دارد و اوزبیکستان با ۱۰ امتیاز در رتبه دوم است. رقابت‌ها در گروه‌های دیگر نیز ادامه خواهد داشت و ۱۲ تیم دیگر جواز صعود به دور بعدی را کسب خواهند کرد.

مرحله دوم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا به صورت گروهی برگزار می‌شود و ۱۸ تیم در سه گروه ۶ تیمی به رقابت با یک‌دیگر می‌پردازند.

دو تیم برتر هر گروه به‌طور مستقیم راهی جام جهانی ۲۰۲۶ خواهند شد و تیم‌های سوم هر گروه به پلی‌آف راه پیدا می‌کنند تا تکلیف دو سهمیه دیگر هم روشن شود.

یک تیم هم از آسیا باید شانس خود را در مرحله پلی آف بین قاره‌ای بیازماید. جام جهانی ۲۰۲۶ به میزبانی مشترک سه کشور امریکا، کانادا و مکزیک و نخستین بار با حضور ۴۸ تیم برگزار می‌شود.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv