هواداران فوتبال عربستان انتظار دارند تیم‌های ملی قطر و اردن فینالیست‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شوند. به نقل از العربی الجدید؛ برخی از هواداران عربستانی پس از قطعی شدن صعود تیم‌های ملی قطر و اردن به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ که در قطر برگزار می‌شود، پیام‌های خود برای این رسانه ارسال کردند و […]

هواداران فوتبال عربستان انتظار دارند تیم‌های ملی قطر و اردن فینالیست‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شوند.

به نقل از العربی الجدید؛ برخی از هواداران عربستانی پس از قطعی شدن صعود تیم‌های ملی قطر و اردن به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ که در قطر برگزار می‌شود، پیام‌های خود برای این رسانه ارسال کردند و امیدوارند فینال این دوره از مسابقات کاملاٌ عربی باشد.

یکی از هواداران عربستانی پس از پیروزی قطر برابر ازبکستان در ضربات پنالتی، از صعود قطری‌ها به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ ابراز خوشحالی کرد و گفت برای تماشای قهرمانی این تیم در دوحه می‌ماند.

یک عربستانی دیگر نیز در  صحبت های خود تأکید کرد که تیم ملی قطر برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در جام ملت‌های آسیا باید به فینال برسد و می‌خواهد شاهد جشن قهرمانی باشد.

یکی از هواداران عربستانی نیز ابراز امیدواری کرد که فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ کاملاً عربی باشد و قهرمانی در دستان اعراب باقی بماند.

بر اساس گزارش العربی الجدید؛ هواداران عربستانی تا پایان مسابقات در دوحه می‌مانند تا از تیم ملی فوتبال قطر حمایت کنند و امیدوار هستند جام قهرمانی در نهایت به این تیم برسد.

دیگر هوادار عربستانی پس از اینکه تیم ملی قطر توانست به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند؛ با توجه به حذف تیم ملی کشورش گفت که قطر شایسته قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv