تیم ملی فوتبال ایران با برتری مقابل سوریه راهی مرحله یک چهارم پایانی مسابقات جام ملت‌های آسیا شد. در آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا، تیم ملی ایران در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه با قضاوت کیم جونگ هیوک به مصاف تیم ملی سوریه رفت که در پایان این بازی با […]

تیم ملی فوتبال ایران با برتری مقابل سوریه راهی مرحله یک چهارم پایانی مسابقات جام ملت‌های آسیا شد.

در آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا، تیم ملی ایران در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه با قضاوت کیم جونگ هیوک به مصاف تیم ملی سوریه رفت که در پایان این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ سوریه را شکست دهد و راهی دور بعد شود.

در این دیدار که بازی برای ایران گره خورده بود، مهدی طارمی، مهاجم ایران نیز در دقیقه (١+٩٠) از بازی اخراج و کار برای این تیم سخت‌تر شد.

ابتدا مهدی طارمی (٣۴ – پنالتی) برای ایران گل زد؛ سپس عمر خربین (۶٣ – پنالتی) بازیکن سوریه بازی را مساوی کرد. شاگردان هکتور کوپر در تیم سوریه در مجموع سه بازی مرحله گروهی، تنها یک گل زدند و یک گل خوردند؛ اما ایران هفت گل به ثمر رساند و دو گل دریافت کرد.

در دیدار دیشب سوریه فراتر از انتظار ظاهر شد و کار را برای ایران سخت کرد.

ایران در یک‌چهارم نهایی در حالی باید با جاپان بازی کند که مهدی طارمی، بهترین مهاجم خود را نیز در اختیار ندارد و این می‌تواند کار را در آن دیدار هم برای شاگردان قلعه‌ نویی سخت کند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv