پرونده گروه A مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ با برگزاری دو مسابقه بسته شد. تیم پاختاکور ازبکستان که در تاشکند پذیرای الفیحای عربستان بود، بخت بالایی برای ایستادن در جایگاه دوم جدول گروه داشت. میزبان با گل هوجیمات ارکینوف در دقیقه ۱۰ از حریف خود پیش افتاد، اما تیم گمنام سعودی با گلزنی […]

پرونده گروه A مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ با برگزاری دو مسابقه بسته شد. تیم پاختاکور ازبکستان که در تاشکند پذیرای الفیحای عربستان بود، بخت بالایی برای ایستادن در جایگاه دوم جدول گروه داشت.

میزبان با گل هوجیمات ارکینوف در دقیقه ۱۰ از حریف خود پیش افتاد، اما تیم گمنام سعودی با گلزنی جونیور ساکالا در دقیقه ۴۰ و سلطان مندش در دقیقه ۴۶ به بازی بازگشت. گل‌های هنری اونیکورو در دقیقه ۸۵ و جونیور ساکالا در دقیقه ۴+۹۰ به مثابه شلیک تیر خلاصی به پاختاکور بود تا الفیحا با برد ۴ بر یک و کسب ۹ امتیاز، به جایگاه دوم جدول گروه A صعود کند. در دیدار همزمان، شاگردان هرنان کرسپو در تیم العین با نتیجه ۲ بر یک بر آخال ترکمنستان غلبه کردند تا دور گروهی را با پیروزی به پایان برساند.

العین که صعود خود به جمع ۱۶ تیم پایانی مسابقات را دو هفته پیش از پایان مرحله گروهی مسجل کرده بود، با ۱۵ امتیاز در جایگاه اول جدول گروه A ماندنی شد. تیم الفیحا نیز با ۹ امتیاز در رتبه دوم گروه ایستاد و با توجه به باقی ماندن دیدارهای گروه E، به صعود به‌عنوان یکی از تیم‌های برتر رده دومی امیدوار است.

با توجه به رده‌بندی تیم‌های برتر رتبه دومی، صعود سپاهان ایران به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv