فینال رقابت‌‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس، دیشب(یکشنبه، ۰۶ حوت) در ورزشگاه ومبلی شهر لندن، میان تیم‌های لیورپول و چلسی برگزار شد که این بازی را لیورپول به لطف تک گل فیرجیل فن‌دایک در دقیقه ۱۱۸ به سود خود به پایان رساند و به این ترتیب قهرمان شد. نبرد تماشایی دو تیم دو گل مردود داشت […]

فینال رقابت‌‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس، دیشب(یکشنبه، ۰۶ حوت) در ورزشگاه ومبلی شهر لندن، میان تیم‌های لیورپول و چلسی برگزار شد که این بازی را لیورپول به لطف تک گل فیرجیل فن‌دایک در دقیقه ۱۱۸ به سود خود به پایان رساند و به این ترتیب قهرمان شد.

نبرد تماشایی دو تیم دو گل مردود داشت که اولی در دقیقه ۳۳ توسط رحیم استرلینگ برای چلسی رقم خورد و دومی در دقیقه ۶۰ برای لیورپول. با این حال کاپیتان هالندی سرخ های مرسی‌ساید کار نیمه تمام خود را با پاسی که کونستانتینوس سیمیکاس داد به پایان رساند.

لیورپول در دیداری که بسیاری از ستاره‌هایش را در اختیار نداشت با تکیه بر بازیکنان جوان خود موفق شد فینال دراماتیک، پرحادثه و مهیج  دیشب را از چلسی ببرد.این دهمین قهرمانی لیورپول در جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس بود و در حالی رقم خورد که تیم مرسی‌ساید دو سال پیش نیز فاتح همین رقابت‌ها شده بود.

چلسی اما با قبول شکست نتوانست ششمین قهرمانی‌ و اولین قهرمانی خود از سال ۲۰۱۵ را کسب کند.

لیورپول که پیش از این هم پرافتخارترین تیم جام اتحادیه بود؛ با پیروزی دیشب خود فاصله‌اش با منچسترسیتی به‌عنوان دومین تیم پرافتخار این رقابت‌ها (با ۸ قهرمانی) را افزایش داد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv