در نخستین بازی هفته چهارم گروه C لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الاتحاد جده میهمان نیروی هوایی عراق بود و در حضور کریم بنزما ۲ بر صفر شکست خورد. علی جاسم (۴۴) و مهند عبدالرحیم (۵۳) زننده گل‌های تیم عراقی برابر الاتحاد عربستان بودند. این نخستین شکست الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا در روز نخستین […]

در نخستین بازی هفته چهارم گروه C لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الاتحاد جده میهمان نیروی هوایی عراق بود و در حضور کریم بنزما ۲ بر صفر شکست خورد. علی جاسم (۴۴) و مهند عبدالرحیم (۵۳) زننده گل‌های تیم عراقی برابر الاتحاد عربستان بودند. این نخستین شکست الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا در روز نخستین بازی آسیایی کریم بنزما بود. در دیگر بازی این گروه تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی میزبان «آلمالیق» اوزبیکستان بود. این بازی در پایان ٩ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. برای سپاهان در این مسابقه فرشاد احمدزاده (۸)، رضا اسدی (۵۹)، محمدجواد حسین نژاد (۶٠ و ٩٣) محمد قربانی (۶۲)، رامین رضائیان (۷۱)، عیسی آل کثیر (۷۸، ۸۷) شهریار مغانلو (۸۲) به ثمر رساندند.

در گروه D لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های مومبای سیتی هند و الهلال عربستان برابر هم قرار گرفتند که در پایان تیم شهر ریاض با گل‌های میشل دلگادو (۶۲) و الکساندر میتروویچ (۸۵) ۲ بر صفر پیروز شد. الهلال با کسب این پیروزی ۱۰ امتیازی شد.

در گروه B لیگ قهرمانان آسیا نتیجه تساوی یک- یک میان‌ تیم‌های نسف قارشی اوزبیکستان و شارجه امارات رقم خورد. برای تیم اوزبیکستانی ماتئوس لیما در دقیقه ۱+۹۰ گل زد و گل شارجه امارات هم در دقیقه ۱۶ توسط موسی مارگا به دست آمد. در دیگر بازی این گروه پیروزی ۲ بر صفر الفیصلی اردن برابر السد قطر رقم خورد. این نخستین پیروزی تیم اردنی در این مسابقات بود. حاتم سلطان (۵۶) و عارف الحاج‌ محمد (۸۵) گل‌های الفیصلی را به ثمر رساندند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv