مرحله نیمه‌نیهایی رقابت‌های دومین دورتورنمنت بزکشی، امروز (چهارشنبه ۱۶ حوت) میان تیم‌های یماپترول، بلخ کندز و جوانان بغلان برگزا رشد. در بازی نخست یماپترول توانست با نتیجه سنگین با درخشش پهلوانان بدخشانی خود ۵ بر ۰ تیم بزکشی ولایت بلخ را مغلوب کند. غلام خدایی، بصیربابا عاشور، عبدالوهاب، گلبدین و فرید هر کدام به نفع […]

مرحله نیمه‌نیهایی رقابت‌های دومین دورتورنمنت بزکشی، امروز (چهارشنبه ۱۶ حوت) میان تیم‌های یماپترول، بلخ کندز و جوانان بغلان برگزا رشد.

در بازی نخست یماپترول توانست با نتیجه سنگین با درخشش پهلوانان بدخشانی خود ۵ بر ۰ تیم بزکشی ولایت بلخ را مغلوب کند. غلام خدایی، بصیربابا عاشور، عبدالوهاب، گلبدین و فرید هر کدام به نفع تیم یماپترول یک خط به ثمر ساندند.

در بازی دوم تیم بزکشی جوانان بغلان در یک بازی جنجالی، سخت و نفس‌گیر توانست با نتیجه ۶ بر ۴ تیم بزکشی کندز را شکست بدهد.

برای بغلان صدرالحق چهاربار، فضل پهلوان، عزیزالله پهلوان هرکدام یک باربه خط رساندند. برای کندز ذبیح‌الله پهلوان برای سه بار، الهام پهلوان یک بار به نفع این ولایت بز را به خط رساند.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون بزکشی و نیزه‌بازی، روز جمعه و در مرحله ‌نهایی این رقابت‌ها، تیم‌های یما پترول و جوانان بغلان در یک دیدار حساس مقابل یک‌دیگر صف‌آرایی می‌کنند.

همچنان، تیم‌های بلخ و کندز با یک‌دیگر بر سر مقام سومی رقابت می‌کنند تا چهره تیم‌های قهرمان، نایب و سومی این مسابقات مشخص شود.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv