در آخرین بازی شب نخست و مهم‌ترین نبرد هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، دیشب (شنبه، ۲۸ دلو) در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، تیم فوتبال منچسترسیتی میزبان چلسی بود که این بازی در حالی که تا هفت دقیقه به پایان به سود چلسی در جریان بود، در نهایت با تساوی یک – یک به پایان رسید. […]

در آخرین بازی شب نخست و مهم‌ترین نبرد هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، دیشب (شنبه، ۲۸ دلو) در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، تیم فوتبال منچسترسیتی میزبان چلسی بود که این بازی در حالی که تا هفت دقیقه به پایان به سود چلسی در جریان بود، در نهایت با تساوی یک – یک به پایان رسید.

رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی چلسی در دقیقه ۴۲ گل نخست را با گشودن دروازه تیم سابقش به ثمر رساند و در سمت مقابل هم رودری در دقیقه ۸۳ گل نجات‌بخش تیمش از شکست خانگی را زد.

همچنان آرسنال، میزبان خود برنلی را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد. گل‌‌های مارتین اودگارد در دقیقه ۴، بوکایو ساکا در دقایق ۴۱ (پنالتی) و ۴۷، لئاندرو تروسار در دقیقه ۶۶، کای هاورتس در دقیقه ۷۸ سه امتیاز این بازی را برای توپچی‌های لندن به ارمغان آورد تا این تیم ۵۵ امتیازی شود.

دیگر تیم لندن، تاتنهام اما روز خاطرانگیزی را تجربه نکرد چرا که در خانه ۲ بر یک مغلوب ولورهمپتون شد.

ژوائو گومز در دقیقه ۴۲ گل نخست را برای گرگ‌ها زد. دژان کولوسفسکی در دقیقه ۴۶ گل خورده را برای تاتنها جبران کرد اما گومز در دقیقه ۶۳ با زدن گل دوم خود، مسبب ثبت ششمین شکست فصل سفیدپوشان لندن شد تا آنها با ۴۷ امتیاز در رده پنجم جدول بمانند.

تیم فوتبال لیورپول صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان برنتفورد، بود و موفق شد میزبان لندنی‌اش را با نتیجه ۴ بر یک در هم بکوبد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv