در آخرین بازی‌ مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس، دیشب (یکشنبه، ۲۷ حوت) در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر، تیم‌های  منچستریونایتد و لیورپول برابر یک‌دیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری ۴ بر ۳ میزبان همراه بود. من‌یونایتد با گل دقیقه ۱۰ اسکات مک‌تامینی پیش افتاد؛ اما لیورپول گل خورده را در دقیقه ۴۴ […]

در آخرین بازی‌ مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس، دیشب (یکشنبه، ۲۷ حوت) در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر، تیم‌های  منچستریونایتد و لیورپول برابر یک‌دیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری ۴ بر ۳ میزبان همراه بود.

من‌یونایتد با گل دقیقه ۱۰ اسکات مک‌تامینی پیش افتاد؛ اما لیورپول گل خورده را در دقیقه ۴۴ توسط الکسیس مک‌‌آلیستر جبران کرد و در دقیقه دوم وقت‌های تلف‌شده نیمه اول نیز با گلزنی محمد صلاح از حریف خود پیش افتاد.

سه دقیقه به پایان بازی در وقت‌های معمول آنتونی گل دوم منچستریونایتد را زد و به این ترتیب باردیگر همه چیز به تساوی کشیده شد تا کار به وقت‌های اضافه برود.

در وقت‌های اضافه، هاروی الیوت در دقیقه ۱۰۵ گل سوم را برای لیورپولی‌ها زد؛ اما باز هم این شیاطین سرخ بودند که در پایان بازی جشن گرفتند، چرا که در دقیقه ۱۱۲ مارکوس رشفورد گل سوم را برای من‌یونایتد به ثمر رساند و آماد دیالو در دقیقه ۱+۱۲۰ گل منجر به پیروزی دراماتیک قرمزپوشان اولدترافورد را زد و به خاطر شادی پس از آن با درآوردن پیراهنش کارت زرد دوم را گرفت اخراج شد.

در دیگر دیدار تیم فوتبال چلسی میزبان لسترسیتی بود و موفق شد در دیداری دراماتیک به پیروزی ۴ بر ۲ برسد. در نهایت شاگردان اریک تن‌هاخ یکی از مهم‌ترین پیروزی‌های فصل جاری خود را کسب کردند و بعد از منچسترسیتی، کاونتری و چلسی چهارمین تیم راه‌یافته به نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شدند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv