مسابقات سری‌آ ایتالیا پس از وقفه‌ای تقریباً دو هفته‌ای به خاطر انجام بازی‌های ملی، شب گذشته (شنبه، ۱۱ حمل) تیم فوتبال میلان به مصاف فیورنتینا رفت و موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. میلان با گلزنی روبن لوفتوس چیک در دقیقه ۴۷ از حریف خود پیش افتاد، اما تنها […]

مسابقات سری‌آ ایتالیا پس از وقفه‌ای تقریباً دو هفته‌ای به خاطر انجام بازی‌های ملی، شب گذشته (شنبه، ۱۱ حمل) تیم فوتبال میلان به مصاف فیورنتینا رفت و موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

میلان با گلزنی روبن لوفتوس چیک در دقیقه ۴۷ از حریف خود پیش افتاد، اما تنها سه دقیقه بعد آلفرد دونکان گل تساوی را برای فیورنتینا به ثمر رساند.

این نتیجه هم اما فقط سه دقیقه دوام آورد، چرا که رافائل لیائو مهاجم پرتگالی میلانی‌ها، سومین گل بازی را شش دقیقه پس از گل اول به ثمر رساند. میلان با کسب بیستمین پیروزی‌اش در این فصل ۶۵ امتیازی شد و با توجه به شکست یوونتوس رده سومی در بازی که پیش ازاین دیدار برگزارشده بود مقابل لاتزیو، حاشیه امنیت خود در رده دوم جدول را به شش امتیاز افزایش داد. این در حالی است که اینتر ۷۶ امتیازی با یک بازی کمتر در صدر جدول قرار دارد.

همچنین تیم های ناپولی و آتالانتا در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو ماردونای شهر ناپل به مصاف هم رفتند، در نهایت با برتری ۳ بر صفر آتالانتا همراه شد.شاگردان گاسپرینی در این دیدار ابتدا در دقیقه ۲۶ توسط الکسی میرانچوک به گل اول خود رسیدند و در ادامه جان‌لوکا اسکاماکا در دقیقه ۴۵ اختلاف را به دو گل رساند. این اما پایان کار نبود و تئون کوپمینرز در دقیقه ۸۸ گل سوم آتالانتا را وارد دروازه میزبان کرد.

آتالانتا با این برد ۵۰ امتیازی شد و ضمن استحکام بخشیدن به جایگاه ششمی‌ خود، امیدهاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را افزایش داد.

در سوی دیگر مدافع عنوان قهرمانی با قبول این شکست خانگی ۴۵ امتیازی باقی ماند و همچنان در رده‌ هفتم جدول است، این در حالی است که امیدهاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان کمرنگ‌تر شد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv