کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد به خاطر تخطی باشگاه فارست از قوانیم مالی این اتحادیه، تیم این باشگاه با ۴ امتیاز جریمه مواجه شد. با این کسر امتیاز تیم ناتینگام فارست در جدول لیگ برتر انگلیس با ۲۱ امتیاز در رده ۱۸ قرار می‌گیرد و وارد منطقه خطر سقوط می‌شود. باشگاه فارست اعلام […]

کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد به خاطر تخطی باشگاه فارست از قوانیم مالی این اتحادیه، تیم این باشگاه با ۴ امتیاز جریمه مواجه شد. با این کسر امتیاز تیم ناتینگام فارست در جدول لیگ برتر انگلیس با ۲۱ امتیاز در رده ۱۸ قرار می‌گیرد و وارد منطقه خطر سقوط می‌شود.

باشگاه فارست اعلام کرد به این رای اعتراض رسمی خواهد کرد. بدین ترتیب تیم لوتون تاون هم اکنون از منطقه خطر سقوط خارج شد.

باشگاه فارست در دادگاه با اتهام تخلف مالی در فروش برینان جانسون مهاجم ۲۲ ساله خود در تابستان گذشته به تیم تاتنهام مواجه شده بود.

باشگاه برنتفورد تابستان گذشته پیشنهادی ۳۰ میلیون پوندی برای خرید این بازیکن ارائه کرد، اما این بازیکنی تمایلی به انتقال نشان نداد و در نتیجه باشگاه تلاش کرد تا وی را با مبلغ بیشتری بفروشد که در نهایت در ازای ۴۷.۵ پوند این بازیکن به تاتنهام پیوست.

دادگاه دفاعیات ناتینگام فارست در این مورد را نپذیرفت. بر طبق قوانین باشگاه‌های لیگ برتری در یک دوره ۳ ساله اجازه کسری مالی تا ۱۰۵ میلیون پوند را دارند، اما برای باشگاه فارست این حد ۶۱ میلیون پوند در نظر گرفته شده است، زیرا این تیم دو سال از ۳ فصل اخیر را در دسته چمپیونشیپ سپری کرده بود.

باشگاه مدعی شد، پس از صعود به دسته برتر برای بقا در این دسته تیم نیاز به تقویت جدی داشته است. تیم فارست از زمان صعود ۴۲ بازیکن را در ازای ۲۵۰ میلیون پوند خریداری کرده است. این خرید‌ها به تیم اجازه داد تا مجوز صعود را کسب کند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv