نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس دنیا از صربستان، در دیدار نهایی تور پایانی فصل ۲۰۲۳ تنیس تورین، مقابل یانیک سینر ایتالیایی پیروز و قهرمان مسابقات شد. این قهرمانی هفتم و ثبت ریکارد جدید جوکوویچ در این مسابقات بود که او را به پرافتخارترین تنیسور این رقابت‌ها بدل می‌کند. جوکوویچ که در مرحله گروهی این […]

نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس دنیا از صربستان، در دیدار نهایی تور پایانی فصل ۲۰۲۳ تنیس تورین، مقابل یانیک سینر ایتالیایی پیروز و قهرمان مسابقات شد. این قهرمانی هفتم و ثبت ریکارد جدید جوکوویچ در این مسابقات بود که او را به پرافتخارترین تنیسور این رقابت‌ها بدل می‌کند.

جوکوویچ که در مرحله گروهی این رقابت‌ها به یانیک سینر ایتالیایی باخته بود، این بار او را در دو ست و با نتایج مشابه ۳-۶ شکست داد.جوکوویچ در نیمه‌نهایی کارلوس آلکاراس مرد شماره دوم تنیس جهان را نیز شکست داده بود. در رقابت‌های پایانی سال تنیس که در تورین ایتالیا برگزار شد، یک ریکارد جدید نیز در پرونده جوکوویچ ثبت شد و او توانست در تعداد قهرمانی‌ها در این تورنمنت از راجر فدرر پیشی بگیرد.امسال یکی از موفق‌ترین سال‌های دوران حرفه‌ای جوکوویچ بود و او پس از فتح سه گراند اسلم، دو قهرمانی در مسترزها و رقابت‌های دیگر ATP، در تورنمنت تورین نیز قهرمان شد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv