ورزشکاران ام‌ام‌ای افغانستان امروز، در لندن مقابل حریفان مبارزه می‌کنند. این مسابقات توسط سازمان FSC برگزار می‌شود. جاوید اوریاخیل با حریف تاجیکستانی، احمدتمیم نوری با ورزشکار الجزایر، بریالی دلیر با مبارز ترکیه و تواب راحل با حریفی از سریلانکا مسابقه می‌دهد. این مسابقات در دور بیست‌وهفتم رقابت‌های مبارزات آزاد سازمان Fight star championship، امروز ١٨ […]

ورزشکاران ام‌ام‌ای افغانستان امروز، در لندن مقابل حریفان مبارزه می‌کنند. این مسابقات توسط سازمان FSC برگزار می‌شود. جاوید اوریاخیل با حریف تاجیکستانی، احمدتمیم نوری با ورزشکار الجزایر، بریالی دلیر با مبارز ترکیه و تواب راحل با حریفی از سریلانکا مسابقه می‌دهد.

این مسابقات در دور بیست‌وهفتم رقابت‌های مبارزات آزاد سازمان Fight star championship، امروز ١٨ نوامبر و ساعت ۶ بعد از ظهر به وقت لندن، در سالن ورزشی بین‌المللی کریستال پالاس برگزار می‌شود. جاوید اوریاخیل با چهار ریکارد، سه برد و یک باخت در مبارزات آزاد، با حریف تاجیکستانی روبه‌رو می‌شود.

احمدتمیم نوری دیگر مبارز افغانستان که چهار ریکارد، سه برد و یک باخت در ام‌ام‌ای دارد با ورزشکار الجزایر وارد میدان می‌شود. بریالی دلیر نیز با یک ریکارد و یک پیروزی در مبارزات آزاد، مقابل حریفی از ترکیه مسابقه خواهد داد و تواب راحل دیگر ورزشکار افغانستان در اولین تجربه‌ خود در مبارزات آزاد باید با حریف سریلانکایی‌ مبارزه کند.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv