احمد سهیل حسن‌زاده دیروز(شنبه، ۴ حمل) موفق شد که در روند سوم حریف گرجستانی خود، آلکو سالیانی را با ضربات پی‌هم تسلیم کند و برنده مبارزه شود. حسن‌زاده که تجربه مبارزه در مسابقات مقدماتی سازمان (یو‌اف‌سی) را نیز در کارنامه خود دارد، در حال حاضر در شهر سکرمنتو ایالت کالیفرونیا امریکا ساکن می‌باشد. این پنجمین […]

احمد سهیل حسن‌زاده دیروز(شنبه، ۴ حمل) موفق شد که در روند سوم حریف گرجستانی خود، آلکو سالیانی را با ضربات پی‌هم تسلیم کند و برنده مبارزه شود.

حسن‌زاده که تجربه مبارزه در مسابقات مقدماتی سازمان (یو‌اف‌سی) را نیز در کارنامه خود دارد، در حال حاضر در شهر سکرمنتو ایالت کالیفرونیا امریکا ساکن می‌باشد. این پنجمین مسابقه ای بود که آقای حسن‌زاده در امریکا تجربه می‌کرد.

حسن‌زاده که با ریکارد ۱۰ پیروزی و ۳ شکست وارد قفس شده بود، با این دیدار، آمار پیروزی‌هایش را به عدد ۱۱ رساند.

سهیل حسن‌زاده روند اول مبارزه را خوب شروع نکرد و توسط مشت‌های سنگین آلکو سالیانی غافل‌گیر شد و حتی تعادل خود را از دست داد و به زمین افتاد.

حسن‌زاده در روند دوم مبارزه حریف را به زمین بُرد و با استفاده از مهارت‌های کشتی و جوجیتسو خود موفق شد پیروز این روند شود. روند سوم را نیز به همین روش ادامه داد و حریف گرجستانی خود را تسلیم کرد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv