تیم ملی فوتبال افغانستان دیشب در دور دوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ٢٠٢۶ و جام ملت‌های آسیا ٢٠٢٧، تیم ملی فوتبال هند را در خانه‌اش با نتیجه ١-٢ مغلوب کرد. افغانستان در دقیقه ٣٨ نیمه اول ٠-١ از هند عقب افتاد، در نیمه دوم ابتدا در دقیقه ٧٠ با شوت رحمت اکبری گل مساوی را […]

تیم ملی فوتبال افغانستان دیشب در دور دوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ٢٠٢۶ و جام ملت‌های آسیا ٢٠٢٧، تیم ملی فوتبال هند را در خانه‌اش با نتیجه ١-٢ مغلوب کرد.

افغانستان در دقیقه ٣٨ نیمه اول ٠-١ از هند عقب افتاد، در نیمه دوم ابتدا در دقیقه ٧٠ با شوت رحمت اکبری گل مساوی را به ثمر رساند و در دقیقه ٨٨ شریف محمد توانست ضربه پنالتی که با خطای دروازبان هند روی فرید سادات به دست آمده بود گول دیگر را ثمر برساند.

هندی ها که در خانه خود را در آستانه ی شکست می دیدند در دقایق پایانی وقت های قانونی و تلف شده، تلاش بسیاری کردند تا مگر به گول مساوی دست یابند اما موفق نشدند.

افغانستان با این پیروزی، چهار امتیازی شد و همچنان امیدهایش برای راه یابی به جام ملت های آسیا و جام جهانی، زنده ماند. در این گروه قطر با ٩ امتیاز از سه بازی اول، هندوستان با چهار امتیاز از چهار بازی دوم و افغانستان نیز با چهار امتیاز از چهار بازی در رده سوم است.

تیم کویت با سه امتیاز از سه بازی در رده چهارم گروه قرار دارد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv