در آخرین بازی از دیدارهای شب گذشته (شنبه، ۱۱ حمل ) در هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد میزبان منچستریونایتد بود که این بازی اگرچه در دقایق تلف‌شده نیمه دوم دو گل داشت، در نهایت بدون برنده و با تساوی یک – یک به پایان رسید. میهمان منچستری با گلزنی میسون ماونت در […]

در آخرین بازی از دیدارهای شب گذشته (شنبه، ۱۱ حمل ) در هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد میزبان منچستریونایتد بود که این بازی اگرچه در دقایق تلف‌شده نیمه دوم دو گل داشت، در نهایت بدون برنده و با تساوی یک – یک به پایان رسید.

میهمان منچستری با گلزنی میسون ماونت در دقیقه ۶+۹۰ پیش افتاد، اما نتوانست از برتری‌اش محافظت کند چرا که تنها سه دقیقه بعد گل تساوی را از کریستوفر آیر دریافت کرد. دردیگردیدارها تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه ۲ بر یک از سد لوتون گذشت.

با این پیروزی تاتنهام ۵۶ امتیازی شد و به مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد. همچنین چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج و در مصاف با برنلی تیم نوزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس به نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۲-۲ نرسید.

پیش از برگزاری دیدارهای یادشده نیوکاسل در دیداری خانگی در ورزشگاه سنت جیمز پارک با نتیجه ۴ بر ۳ وستهام را از پیش رو برداشته بود.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv